środa, 5 lutego 2014

MOBILNY ŻYRANDOL / MOBILE CHANDELIER

Czuję, że mobilny żyrandol będzie wielkim hitem. Co o tym myślicie?
----------
I feel that the mobile chandelier would be a big hit. What do you think about it?



Znalazłam mobilny żyrandol w West Elm i House Doctor - bardzo podobne linie, ten sam efekt. Chciałabym zastosować jeden z nich w naszym nowym projekcie. Zawsze miałam obsesję na punkcie opraw oświetleniowych. Moim zdaniem czasami wystarczy tylko jedna unikatowa lampa, aby stworzyć wyjątkowe wnętrze.
----------
I found mobile chandelier from West Elm and House Doctor - very similar lines, the same effect. I would like to use one of them in our new project. I have always been obsessed with light fixtures. In my opinion sometimes all you need is one unique lamp to make an interior stand out. 

Have a nice day!

5 komentarzy:

  1. Od jakiegoś czasu mam bzika na punkcie tych żyrandoli ;) Są wyjątkowo efektowne i można je dopasować do wielu wnętrz. Ekstrawaganckie i jednocześnie neutralne. Zdecydowanie wybieram pierwszy model….

    Udanego dnia, droga Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, ciekawa lampa we wnętrzu potrafi czynić cuda. W pełni podzielamy Kasiu Twoją oświetleniową "obsesję" :-)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak rzucają światło. Może jakieś zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczaki świetny jest !! Pasowałby mi chyba do sypialni :)) Pozdrowionka Kasiu ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpisuję się pod tym obiema rękami - czasami po prostu wystarczy super lampa, by stworzyć klimat wnętrza. Lampy są pod tym względem niesamowite!
    A ta zdecydowanie będzie przebojem, ja się w niej już totalnie zadurzyłam.

    OdpowiedzUsuń