wtorek, 14 stycznia 2014

ULRIKA LUNDGREN W ELLE

W lutowym Elle kilka szwedzkich akcentów. Tekst Emmy Aspelin, redaktorki szwedzkiego wydania magazynu, przedstawiający kilka jej ulubionych miejsc w Sztokholmie. Oprócz tego wizyta w domu Ulriki Lundgren, szwedzkiej projektantki, która od lat mieszka i pracuje w Amsterdamie.


Ulrika Lundgren, kobieta, która stworzyła markę Rika. W 2005 roku zaczynała od niewielkiej kolekcji ubrań i torebek. Dziś produkty przez nią sygnowane kupimy aż w 50-ciu punktach na świecie.

Zdjęcie: Kasia Gatkowska

Salon Ulriki to ciekawa mieszanka elementów vintage z lat 50. z nowoczesnymi. To kolejne wnętrze, w którym stos magazynów drukowanych odgrywa rolę dekoracji. Pisałam o tym niedawno tutaj (klik)
Rozłożysta sofa, aby pomieścić całą rodzinę, a na niej... psiak. Szczeniaczka tej rasy znajdziecie od wczoraj w sklepie DOBRYCH PROJEKTÓW
 
Udanego dnia!

6 komentarzy:

  1. Wszystko pięknie, ale do psa (psów) na kanapie w salonie to ja - nawet podpierając się autorytetem Pani Lundgren - Agaty nie przekonam ;-)

    Miłego wieczoru,

    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha. Dokładnie! ;)
      Uściski dla całej czwórki! :)

      Usuń
  2. Witaj Kasiu:) Mieszkanko oryginalne:) A Psiak - sama słodycz! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tekst o Sztokholmie najwyraźniej przeoczyłam, kiedy kartkowałam magazyn. Pech!
    Mnie bardziej niż magazyny podoba się stos książek na stoliku ;)

    OdpowiedzUsuń