czwartek, 24 października 2013

IKEA CHRISTMAS DECORATIONS 2013

Są już przecieki dotyczące świątecznej kolekcji Ikea. Szczerze mówiąc zeszłoroczna wydaje mi się ciekawsza. Mimo to na pewno znajdę czas, aby przed świętami zajrzeć do szwedzkiej sieciówki. Jakie plany zakupowe? Na pewno potrzebuję więcej białych, papierowych gwiazd do powieszenia w oknach. Przyjrzę się z bliska białym bombkom z delikatnym kwiatowym wzorem i tkaninie z choinką. Pamiętacie jej wersję bez śniegu z zeszłego roku? (klik).



Więcej zdjęć i informacji na temat świątecznej oferty Ikea znajdziecie na IKEA Fans Sverige.

Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. ja już się zaopatrzyłam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka papierowa gwiazda jest i na mojej liście :) Bombki też super,kiedyś kupiłam takie duże czerwone serca i na dzień dzisiejszy już ich nie ma ofercie a szkoda,bo były też białe...
    Pozdrawiam Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinka na tkaninie jest super, w tym roku będzie królować w mojej pracowni.

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha obawiam się że jeśli dokupię jeszcze jeden "koniecznie potrzebny" świąteczny detal, to mnie mąż z domu wyrzuci z tymi wszystkimi gratami:)))) Nic już nie dokupuje... No może jelonka jakiegoś ;) I papier, koniecznie papier... I jeszcze.... dobra, już nic nie piszę bo mnie na serio wygoni:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha. Ja też już nic nie kupuję, tylko... jedną papierową gwiazdę, żeby było do pary ;)
      ps. Jutro w Gdyni otwarcie HM Home. Nareszcie! ;)
      Trzymaj się ciepło!

      Usuń
  5. Niestety, dla mnie Ikea ma zawsze troche zbyt uboga kolekcje na swieta, ale to pewnie dlatego, ze te inne skandynawskie sklepy zdazyly mnie juz zepsuc :P

    OdpowiedzUsuń