środa, 24 lipca 2013

STYL LA W LONDYNIE

Dzisiaj chciałam Wam pokazać projekt inspirowany kawiarniami przy kalifornijskiej plaży. Myślę, że to rewelacyjny temat zważywszy, że mamy sam środek wakacji. Autorem aranżacji Hally’s Parsons Green w Londynie jest londyńska pracownia Alexander Waterworth Interiors. Delikatne pastele, energetyzujący, żółty kolor i biel - te barwy dominują we wnętrzu. Przednia fasada całkowicie się otwiera, co jest idealnym rozwiązaniem w okresie letnim. Płynnie zaciera się granica między wnętrzem, a zewnętrzem lokalu. A gdy angielskie warunki pogodowe nie będą sprzyjające dla takiej ekspozycji, wówczas pozostaje duża przeszklona ściana dostarczająca do środka mnóstwo światła.

Jak Wam się podoba to miejsce? Według mnie jest w sam raz na fikę w środku dnia. A może ktoś z Was już tam był?








Zdjęcia: Helen Cathcart

1 - tablica kredowa o wym. 43x53,5 cm, DOBRE PROJEKTY-SKLEP; 2 - stół Long Island, 3 - pudełko do przechowywania, MAISONS DU MONDE; 4 - krzesło projektu Xaviera Pauchard'a; 5 - szklanki Pokal, 6 - pojemnik na sztućce Fintorp, IKEA.

12 komentarzy:

  1. Wyglada jak cafejka w Amsterdamie, Berlinie czy Nowym Jorku. Cos takiego mozna znalezc w wielu miastach i to mi sie podoba:-)) Bardzo fajny klimat! Lubie takie miejsca:-))
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też lubię takie klimaty, Kasiu :)
      Uściski!

      Usuń
  2. Pięknie, wygląda bardzo zachęcająco:) Najbardziej podobają mi się te kamienne (?) ściany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Małgosiu! :) Już po urlopie?
      Ja też lubię takie ściany. Dodają uroku każdemu wnętrzu.
      Z naszego podwórka dodam, że białą cegłę zastosowaliśmy w projektowanym w tej chwili domu. Efekt - świetny! Czekamy na realizację :)

      Usuń
    2. Kasiu, mała przerwa w podróżach. W weekend znowu wyjeżdżamy, tym razem po aktywny wypoczynek:) Ach, czyli to biała cegła. Pięknie wygląda z tymi drewnianymi blatami. Muszę zapamiętać, może się kiedyś przyda. Twój blog to kopalnia pomysłów:)

      Usuń
    3. Aktywny wypoczynek lubię najbardziej :)

      Usuń
  3. ja się muszę wybrać! super miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym mieć taką kafejkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogłabym taką zaprojektować ;) ale prowadzić ją na co dzień... Pozostanę raczej przy pracowni projektowej i sklepie :)

      Usuń