piątek, 5 lipca 2013

DOM W SKANII

Dzisiaj zaglądamy do domu położonego w malowniczej Skanii (południowa Szwecja), który należy do pary artystów Sofii i Nilsa Odier. Jego wnętrze wygląda świetnie. Za każdym rogiem czai się mnóstwo inspiracji. Odnajduję tu równowagę pomiędzy klasycznym, szwedzkim stylem rustykalnym, a nowoczesnym.
W sesji dla Residence magazine wzięły udział mega utalentowane artystki: Lotta Agaton (stylizacja) i Pia Ulin (zdjęcia). Żałuję, że nie posiadam najnowszego numeru tego czasopisma.







W następnym wpisie pokażę Wam zdjęcia pewnej białej, industrialnej kuchni, które zrobiłam przedwczoraj. Jestem ciekawa czy ktoś zgadnie gdzie to jest.


Have a great Friday!

5 komentarzy:

  1. Dzień dobry,
    od dawna chcę ten kocyk w plusiki...
    Z całą pewnością znalazłabym też miejsce na lampę z długim ramieniem.
    Stylizacje Lotty zawsze trafiają w mój gust ale w tym przypadku ciut za dużo białych kafli. Trochę jak w knajpie lub u rzeźnika.

    Uściski
    xoxox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bea, przedostatnie zdjęcie - tam definitywnie zrezygnowałabym z kafli ściennych. Koc w plusy... klasyka :)
      Uściski!

      Usuń
  2. fajne wnetrza, bardzo wyrazne:-) Podobaja mi sie te biale kafle i czarne fugi.
    Juz chyba nie ma wnetrz bez drzewek figowych...;-)

    pieknego weekendu Ci zycze Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  3. hej Kasiu! niesamowite wnętrze:)
    na takim hamaku mogłabym spędzić życie haha:)))
    do tego ten koc w plusiki i białe kafle z czarnymi fugami...
    rozmarzyłam się:)
    pozdrawiam ciepło i życzę udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się marzy taki koc, ale pewnie ciężko byłoby znaleźć taki w moim zasięgu cenowym :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń