czwartek, 6 czerwca 2013

IKEA LIVE LATO 2013

W wolnych chwilach oprócz góry czasopism wnętrzarskich, które przywiozłam z ostatniego wypadu do Szwecji, przeglądam też magazyn Ikea live i muszę przyznać, że to całkiem ciekawy numer. Polecam reportaż z wnętrz domu Danielli Witte - jednej z moich ulubionych, szwedzkich stylistek. Materiał o ponad stuletniej stadninie koni, którą Daniella i jej mąż Fredrik zaadoptowali na cele mieszkalne widziałam już w "Sköna hem"(2/2012), jednak miło jest obejrzeć te wnętrza ponownie, tym razem w innych ujęciach.





Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. ja coś ostatnio nie wybieram się do IKEA i nie dostaję magazynu :(( I żałuję ogromnie bo lubię go bardzo ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam, oglądałam a jakże.... zawsze z dużą ciekawością wyczekuję kolejnego magazynu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten magazyn:) a adaptacja stadniny w istocie super:) Pozdrowienia cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuję wypad do Ikei w przyszłym tygodniu, będę się rozglądać za magazynem. Jestem ciekawa, czy niemiecka wersja pokrywa się z polską...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Szwecji jestem srednio 4 razy w roku (na zakupach) i wtedy zawsze kupuje ich magazyny. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w rękach ostatnie "Vakre", ale ten styl jest dla mnie zbyt rustykalny, więc nie kupiłam. Za to mam całą resztę :) tylko czasu mało na przejrzenie tego wszystkiego.

      Usuń