niedziela, 7 kwietnia 2013

APARTAMENT THERESE SENNERHOLT

We wrześniu ubiegłego roku pokazywałam na DP-blogu wnętrze wystawionego na sprzedaż mieszkania Therese Sennerholt. Dzisiaj natomiast prezentuję sztokholmski apartament tej znanej, szwedzkiej graficzki, w którym właśnie zakończył się remont. Aranżacją zajęła się przyjaciółka właścicielki i moja ulubiona szwedzka stylistka - Lotta Agaton. Wnętrze budynku pochodzącego z XIX i XX w. z dobrze zachowanymi detalami (stolarką okienną i drzwiową) zostało w całości pomalowane na biało dając tym samym świetne tło dla nowoczesnych, minimalistycznych mebli.

Więcej zdjęć można zobaczyć w ostatnim wydaniu szwedzkiego magazynu Residence.

Zdecydowanie mogę powiedzieć, że bardzo dobrze czułabym się w tak zaaranżowanym wnętrzu, a Wy?








Have a nice day!

6 komentarzy:

  1. piękne wnętrze ... przecudowne ... czułabym się w nim znakomicie.
    miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czysto, przejrzyście, nie zbyt sztywno, ale chyba nie do końca dla mnie. kropla koloro do każdego wnętrza byłaby idealna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, witaj! Super mieszkanko:) Słońce mamy dziś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wnętrze, ale jednak brak mi w nim odrobiny koloru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie ten blat roboczy przy oknie, calosc bardzo schludna i wygodna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brakuje mi koloru, ale uwielbiam podloge w tym wnetrzu i blat pod oknem :)

    OdpowiedzUsuń