niedziela, 3 lutego 2013

WHITE FABRIC STORAGE BASKETS

Dzięki pojemnikom tekstylnym można w prosty i efektowny sposób przechowywać rzeczy, które na co dzień używa się rzadko. Łatwo znajdziesz to, czego szukasz, a sprzątanie stanie się przyjemniejsze. Wybieram kosze z białej, gładkiej tkaniny, bo idealnie pasują do wnętrz w stylu skandynawskim i orientalnym.

Stylizacja: Paulina Arcklin

 Źródło: Tim Collins, H&M Home.

Po lewej: stylizacja Pauliny Arcklin. Po prawej: pojemnik na bieliznę House Doctor. Zdjęcie House of Philia.

Zajrzyjcie jeszcze dzisiaj. Serdecznie zapraszam!

Udanej niedzieli!

20 komentarzy:

  1. Witaj Kasiu
    Pojemniki uszyte z tkanin to bardzo poręczna rzecz w domu. Zabieram się już od jakiegoś czasu za uszycie worka na pranie. Więc do roboty.:)

    Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, do dzieła! A zdjęcia koniecznie opublikuj na swoim blogu.
      Udanej niedzieli! :)

      Usuń
    2. postaram się Kasiu ;)pa do jutra

      Usuń
  2. I znowu przypomniałaś mi Kasiu, że w Polsce nie ma H&M Home, dlaczego?
    miłej niedzieli
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, nie mam pojęcia. Klientów mieliby na pewno dużo.

      KTO JEST ZA TYM, ŻEBY W POLSCE OTWORZYLI H&M HOME?
      Zapisuję się pierwsza na listę! :)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. ja tez jestem za H&M home w Polsce :)

      Usuń
  3. lubie takie pojemniki.. mam w planach nawet takie uszyc.. a na bieliznę.. męcze meża zeby mi zrobił podobny jak tu na zdjeciu.. tyle ze drewniany .. zrobiłam mu projekt.. czekam az zbije i ja wtedy za pędzel i do maszyny .. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, zapowiada się nieźle.
      W tym stylu mam wieszak na ręczniki, który nota bene też sama zaprojektowałam :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Powiem Ci Kasia, ze ja coraz bardziej wkrecam sie w projektowanie mebli itp .. juz zaprojektowałam nadstawke nad komodę zeby miec witryknę.. i wiem jak ją zrobic.. prosto.. i gdymym była silniejsza pewnie bym zrobiła sama . a tak bede meczyc meza o pomoc :)
      A ciekawa jestem tego twojego wieszaka na reczniki . Pokazesz go kiedys na blogu ?

      Usuń
    3. Iza, szczerze mówiąc nie myślałam jeszcze o tym.
      Jedno jest pewne - wkrótce będziecie mogli zajrzeć do naszej kuchni za sprawą pewnego bloga, ale o tym na razie cisza... :)

      Usuń
  4. O! To jest właśnie to czego mi brakowało. Dzięki za inspiracje.
    Też bym z chęcią kupowała takie fajne rzeczy jak w H&M Home. Ale zastanawiam się też dlaczego rodzimi producenci i projektanci nie wezmą się do roboty. Bo czy potrzeba H&M Home (na przykład) żeby kupić fajne tekstylne kosze?

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te kosze, idealnie pasowałyby do mojego domu...podpisuję się pod petycją o wprowadzenie H&M Home do Polski:) a w między czasie będę szukała zastępnika:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosze oczywiście super natomiast mnie bardzo się podoba pomysł na spięcia paskiem czasopism;-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, pomysł rzeczywiście świetny.
      Gdybym chciała spiąć w ten sposób moje wszystkie czasopisma wnętrzarskie potrzebowałabym mnóstwa pasków ;)
      Co pewien czas robię "przesiew", żeby tą ich liczbę ograniczyć. Jednak przychodzi mi to z trudem :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Katarzyno, Kasiu, Kasieńko
    Świetne te kosze i pasują do mojego domu. Od dawna się za takimi rozglądam.
    Jak mija niedziela na wybrzeżu?
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, dzisiaj w Gdańsku dla odmiany było pięknie, słonecznie i ciepło.
      A u Ciebie na Śląsku?

      Usuń
  8. U nas niezbyt przyjemnie. Wilgotno i zimny wiatr. Zrezygnowaliśmy ze spaceru.
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń