sobota, 2 lutego 2013

MAROKO WIDZIANE OCZAMI FINKI

Wnętrza, które chciałam Wam dzisiaj pokazać mogą wiele osób wprowadzić w osłupienie, a przynajmniej mocno zdezorientować. Sterylne biele z elementami srebra to dość nietypowe zestawienie dla aranżacji w stylu marokańskim, prawda? Oczekiwalibyśmy raczej ferii barw i przepychu. Wszystko staje się jednak jasne, gdy dowiadujemy się kto za tym wszystkim stoi. Paulina Arcklin, jest z pochodzenia Finką, która od 7 lat pracuje w Amsterdamie jako stylistka i fotograf freelancer. Pomimo wszechobecnej, skandynawskiej bieli stworzyła wnętrza magiczne, lekkie i przytulne zarazem. 

Świetna robota!  






Zdjęcia wykonane dla holenderskiej marki El Ramla Hamra.

22 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się ten trend łączenia marokańskich motywów ze skandynawskim wzornictwem..

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry:)
    Bardzo mi się podoba, choć gdybym miała wybrać w którym domu wolałabym zamieszkać, byłby to dom dom Naji Munthel- chyba jednak elementy stylu marokoańskiego, a nie cały dom.
    Z tego domu wybieram pufy z motywem pomalowanej ręki (Kasiu, może taką koszulkę?:) i tace.
    Miłej soboty, odpoczynku!
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, mój wybór też padłby na dom Naji Munthel, chociaż stylizacje Pauliny Archin są rewelacyjne. Taca powieszona na ścianie przypomina mi trochę nasz gong ;)
      O koszulkach pomyślimy. Na razie skupieni jesteśmy nad wprowadzeniem nowych grafik inspirowanych orientem właśnie :)
      Udanego wieczoru!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Faktycznie, Wasz gong jest bardzo podobny!

      Doczekać się już grafik nie mogę! :))

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa aranżacja.
    Jest elegancko i bogato,różnorodnie i nie nudnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasieńko wszystko piękne , te detale ach misy , talerze, dzbany po prosu cudne .
    Chociażby jedną taką mieć :)
    Pozdrawiam w tą deszczową sobotę. Pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, detale rewelacyjne! Gdybym miała wskazać jeden przedmiot, który najbardziej mi się podoba to byłby problem, bo wszystkie są rewelacyjne! :)
      W Gdańsku dzisiaj padało, wiało brrr...
      Trzymaj się ciepło! :)

      Usuń
  5. Juz widziałam te zdjęcia i jestem zachwycona :) Białe wnętrza dla mnie sa idealem a piękne srebrne dodatki w stylu marokańskim dodają odrobiny blasku i oryginalnego klimatu. Jestem bardzo za :) Sama ostatnio zaczęłam wprowadzać do domu marokańskie tace i srebrne dodartki :) Miłego weekendu Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, tą sesję Pauliny Archin już od jakiegoś czasu przechowuję w katalogu mojego komputera. A dzisiaj, z racji ponownej fascynacji marokańskim klimatem, musiała pojawić się na moim blogu :)

      Ja również życzę Tobie udanego weekendu!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie po raz pierwszy na moim blogu!
      Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  7. Kasiu u mnie też dużo srebra :) ten styl do mnie przemawia i to bardzo. jeszcze do niedawna chodziła mi po głowie taka mozaika cementowa ale nie wiem jak z utrzymaniem czystości i konserwacją to wygląda.
    Piękne wnętrza
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, mozaika cementowa - idealna! Uwielbiam styl skandynawski z elementami orientalnymi. Ten miks jest dość często spotykany w mieszkaniach Szwedek. Uważam, je za mistrzynie w łączeniu tych dwóch tak różnych stylów.

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Katarzyno, Kasiu, Kasieńko
    To kolejne zaskakujące i piękne wnętrze. Piękna mozaika i lampy. Bardzo jestem ciekawa nowych grafik.
    Pozdrawiam serdecznie z deszczowego Śląska.
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, nowa kolekcja już wkrótce! :)
      U nas lało cały dzień niestety.
      Uściski!

      Usuń
  9. Myślę, że ta fascynacja orientalnymi klimatami u ludzi północy jest fascynująca. Szczególnie to, w jaki sposób przekładają je na swój styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, zgadzam się z Tobą. Skandynawowie potrafią czerpać ze stylu orientalnego przetwarzając go na swój własny, niezwykły sposób.

      Usuń
  10. Oczami Skandynawki? Finowie nie są Skandynawami.

    OdpowiedzUsuń