środa, 20 lutego 2013

HOLOGRAM

"Najmodniejsze są teraz kopertówki" czytam w jednej z gazet i od razu zastanawiam się co mogę zredukować z zawartości mojej obecnej torebki, żeby zmieścić się w kompaktowych, tak lubianych przeze mnie, kopertówkach. Ale robiłam to przecież już tyle razy i zawsze z mizernym efektem. Po prostu muszę mieć zawsze przy sobie planer, dalmierz, wzornik kolorów, a czasami nawet karty piłkarskie lub LEGO creepera. Chyba trzeba raz na zawsze pogodzić się z tym, że nie dam rady zminimalizować ilości wszystkich potrzebnych rzeczy do rozmiarów zgrabnej kopertówki, która mogłabym nosić na co dzień.
Czy tylko dla mnie jest to awykonalne?

Kosmiczny połysk hologramu to bardzo ciekawy trend. Chętnie wprowadziłabym go również do mojej dziedziny jaką jest projektowanie wnętrz. Co powiecie o holododatkach? Poduszki z tkaniny hologramowej - to jest TO!

Etui na iPod'a.

Etui na telefon.

Collage wykonany z materiałów Stella McCartney.

16 komentarzy:

  1. Mmmm....kopertówka jedynie na jednorazowe występy :))) w codziennym użytkowaniu jest to awykonalne (przynajmniej w moim przypadku)zawartość mojej torebki zadziwia niekiedy nawet mnie samą:)))
    Jakiś detal z połyskującym hologramem to bardzo ciekawe rozwiązanie.
    Pozdrawiam Cię Kasiu cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, uśmiechnęłam się po przeczytaniu "zawartość mojej torebki zadziwia niekiedy nawet mnie samą:)))". Mam dokładnie to samo! :)

      Pozdrawiam serdecznie z zimowego Gdańska.

      Usuń
  2. Na elegancki wieczor, "tak". Na co dzien "Nie" - gdzie bym zmiescila ksiazke, apart fotograficzny i butelke wody? plus oczywiscie cala reszte (portfel, dokumenty, krem do rak, blyszczyk, gume do zucia, chusteczki, mala miarke do mierzenia, itd, itp).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, bez miarki lub dalmierza laserowego też się nie ruszam :)
      No i jeszcze mam zawsze w torebce taśmę klejącą ;)
      ps. Co z Polonica: Home Again?
      Czekamy :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Kasiu, dziekuje za troske. Potrzebowalam malej przerwy. Mialo byc jeden dzien, wiec nie bylo wywieszki "Przerwa", a potem sie troche przedluzylo, ale bedzie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. No, to jestem spokojna, że wszystko w porządku :)
      Udanej środy, Zosiu!

      Usuń
  3. Katarzyno, Kasiu, Kasieńko
    Bardzo ciekawy zestawik. A skąd to? Zawartość mojej torebki też nie zmieści się w kopertówce. Poduszka hologramowa świetnie wyglądałaby w moim salonie.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.
    U nas też zimowo.
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, u nas zima na całego. Chciałabym, żeby pojawiły się już napisy końcowe The End i żeby zaczęła się już wiosna! :)
      Trzymaj się ciepło!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Kopertówka na imprezę, małe wyjście owszem, ale nie do pracy, na co dzień, czułabym się jak bez ręki, przecież wszystko jest potrzebne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kopertówka na co dzień hm .... chyb że taka wielgachna :) Hologramy na etui owszem ale we wnętrzach dla mnie raczej nie .
    Pozdrawiam Cię Kasieńko
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, mam taką wielgachną kopertówkę, ale z kolei jest płaska, więc nie mieszczę w niej tego, co bym chciała :). Tak źle i tak niedobrze ;)

      Trzymaj się ciepło!

      Usuń
  6. Kopertówki ładnie wyglądają, ale jak to się mówi ładna miska jeść nie daje, nie dość,że nic się w nich nie mieści to jeszcze ja np. jestem w stresie, by jej gdzieś nie zostawić:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina, ha ha, jakbym siebie czytała :)
      Mam dokładnie to samo :)

      Usuń
  7. jakies czas temu poczyniłam próby przeprowadzki z duzej torby do malej... no i długo nie wytrzymałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jakiego dalmierza pani używa? :) Chce w jakiś zainwestować, ale wybór jest ciężki :/ prosze o radę :):)

    OdpowiedzUsuń