piątek, 25 stycznia 2013

DOBRZE ZAPROJEKTOWANE

Rewelacyjny w swojej prostocie zegar.

Edycja: Jego autorem jest grupa designerów z Bangkoku tworząca markę Pana Objects. Przyznam szczerze, że nie znałam wcześniej tajskiego designu, a Wy? 
Tak się składa, że natknęłam się właśnie (stąd ten dopisek) przeglądając najnowsze wydanie Dom&Wnętrze na relację redaktor naczelnej Ewy Mierzejewskiej z targów artykułów dekoracyjnych BIG+BIH w Bangkoku. Tamtejsi projektanci wspierani są przez rząd, któremu zależy, aby wzornictwo uczynić dziedziną przemysłu. Na targach odbywających się w październiku i kwietniu można zobaczyć tendencje w designie z całej Południowo-Wschodniej Azji. Ciekawa sprawa. Polecam artykuł! 




Miłego dnia!

14 komentarzy:

  1. Tylko troche nie wiadomo, ktora godzina. Moze gdyby wskazowki byly czarne, bo te biale sa slabo widoczne na tle drewna. Czyli tu, przy ciekawej formie, zabraklo mi troche funkcjonalnosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, Pana Objects ma też wersję tego zegara z czarnymi wskazówkami.
      Miłego dnia!

      Usuń
  2. Pomysł świetny Kasiu , ale czy funkcjonalny ? Z drugiej strony jak się coś bardzo podoba i umila nam życie swoim wyglądem to nie musi być aż tak strasznie funkcjonalny:)
    Pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, jestem obecnie na etapie szukania idealnego zegara ściennego. Zatem wkrótce na blogu pojawi się więcej wpisów w tym temacie :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Zdecydowanie super, wszystko mi się w nim podoba.
    Czy on jest drewniany i lekko różowy? Rewelacja, znalazłby miejsce w naszym domu:))
    Kasiu, słonecznego dzionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, w naszym też :)
      Różowy? Ja także miałam takie przypuszczenia. Oby nie! ;)
      Zaklinanie pogody pomogło. W Trójmieście jest dzisiaj cudowne słońce!

      Usuń
  4. bardzo ciekawy zegar... prosty a takie wrazenie robi ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny...tak się zachwyciłam, że już chciałam kupować do przedpokoju na szarą scianę, ale sobie przypomniałam obicie drzwi wejściowych..niestety będzie się gryzł;/ Chyba zrobię jakąś akcję skierowaną do deweloperów, żeby wybierali bardziej neutralne drzwi..

    Teraz szukam nowego miejsca na ten zegar, równocześnie czekam na jakieś inne inspiracje:)

    pozdrawiam, magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Twój problem z kolorem drzwi. Niestety rzadko się zdarza, aby wybrany przez dewelopera odcień pasował od razu do projektowanych wnętrz.

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń