wtorek, 4 grudnia 2012

IKEA LIVE ZIMA 2012

Kilka dni temu znalazłam w skrzynce na listy najnowsze wydanie magazynu live, a w nim parę ciekawych stylizacji świątecznych i interesującą historię domu, który należał niegdyś do klubu motocyklowego, a dziś tętni w nim rodzinne życie. Ponadto prezentowane jest mieszkanie w Walencji, którego właściciele wyeksponowali ceglane ściany tworząc przy tym wyjątkowy klimat wnętrza. Cegła to ponownie temat numer jeden w naszej pracowni DOBRYCH PROJEKTÓW.




Udanego wtorku!

7 komentarzy:

  1. Cześć Kasiu:) O fajnie, że już jest nowy magazyn:)
    I Tobie udanego wtorku - dziś Barbórka:) Pamiętam z dzieciństwa jak się robiło na ten dzień czapkę górnika - czarna plakatówka miała swoje pięć minut:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, swoją czapkę górnika robioną we wczesnej klasie podstawówki pamiętam do dziś :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  2. hallo.
    Tez lubie cegle taka stara, w starej kamienicy naprzyklad .
    A jezeli ktos chce sie dowiedziec co nie co o swietej Barbaze.
    Zapraszam do mnie na odwiedziny.
    pozdrawiam.
    Donata

    OdpowiedzUsuń
  3. a ten magazyn to tylko dla wybrańców ?? czy jakos mozna sie zapisac na prenumeratę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, ja go dostaję od kiedy tylko pamiętam. Chyba wszyscy posiadacze karty IF go otrzymują...

      Usuń
  4. buuuuu no właśnie nie wszyscy :( kiedyś tak było a teraz tylko Ci co robią duuże zakupy , a może częste ? ja nie dostałam a szkoda bo lubię go bardzo :( w jednym nawet kiedyś byłam :)) buziaki Kasiu

    OdpowiedzUsuń