środa, 19 grudnia 2012

502-GI POST

Dziś świętujemy 502-gi post na DP-blogu. Czemu 502-gi? Bo przegapiłam 500-tny! Tym mocniej dziękuję pani Annie za czujność.

 Dziękuję wszystkim moim fantastycznym Czytelnikom i zapraszam do czytania i komentowania kolejnych wpisów!

ps. Pani Aniu, chciałabym panią nagrodzić szwedzkim konikiem Dalahäst 2 z naszego DP-sklepu. Co Pani na to? Proszę o kontakt w sprawie dostawy.


TU ślad po 400-tnym poście,
TU ślad po 300-tnym poście,
TU ślad po 200-tnym poście,
a TU po 100-tnym.
 
 Miłego dnia!

14 komentarzy:

  1. Ojojoj Kasiu ile postów od rana , kochana fajnie, że jesteś tak po prostu a i życzę tobie i sobie milion takich wspaniałych postów.
    Ściskam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo dziękuję! Ja też cieszę się z tej naszej znajomości :)
      Uściski!

      Usuń
  2. Gratuluję serdecznie Kasiu:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Oby tak dalej;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ola:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, gratulacje! Bardzo lubię do Ciebie zaglądać - więc życzenia mogą być tylko takie - TAK TRZYMAĆ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wzajemnie :)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  5. Gratulacje :):):)
    Ja zawsze zaglądam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. :D
    Najbardziej podoba mi się 502 :D
    Gratulacje i trzymam kciuki. Uwielbiam DOBRE PROJEKTY-BLOG i mam nadzieje, że jeszcze niejeden dzień rozpocznę od otwarcia stony. Pozdro z kaszub.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paweł, wielkie dzięki! To bardzo miłe :)
      Pozdrawiam!

      Usuń