poniedziałek, 12 listopada 2012

U ZOSI

Pamiętacie ostatni konkurs organizowany na DP-blogu, w którym nagrodą była figurka szwedzkiego konika z Dalarna? Dzisiaj zapraszam Was na bloga Zosi - autorki zwycięskiej pracy. Chcecie dowiedzieć się jak konik z Dalarna zadomowił się u niej? Na POLONICA: HOME AGAIN znajdziecie ciekawy opis (Zosiu dziękuję za miłe słowa) i zdjęcia. 

Szwedzkie koniki dostępne są również w naszym sklepiku DOBRYCH PROJEKTÓW.
 
Życzę wszystkim udanego startu w nowy tydzień!

9 komentarzy:

  1. Kasiu, cala przyjemnosc po mojej stronie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, wchodząc na Twojego bloga nie spodziewałam się, że to stanie się moim zwyczajem i przyjemną odskocznią, że tyle przedmiotów ze sklepu Dobrych Projektów znajdzie miejsce w Naszym domu :)))

    Pozdrawiam ciepło
    Joaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, dla mnie czytanie Twoich komentarzy pozostawianych na DP-blogu też stało się już bardzo przyjemnym zwyczajem. I gdy przez chwilę, w czasie Twojego wyjazdu do Francji, była cisza, to chciałam pisać maila z pytaniem: czy wszystko ok? :)

      Rzeczywiście produktów, które zakupiłaś w naszym sklepiku było sporo. To bardzo miłe. Dziękuję! Powiem Ci, że większość klientów to nasi Stali Klienci, którzy po zakupie jednego produktu wracają po kolejne. To dla nas największy komplement.

      Joasiu, wkrótce w naszej ofercie pojawią się nowe wzory koszulek i nowe rozmiary. Uwielbiam tego żółtego plusa :)

      Pogoda w 3city dzisiaj jest rewelacyjna!
      Trzymaj się! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. ......i czekam na tego plusa z niecierpliwością:)))))

      Usuń
  3. Bardzo fajnie opisana historia, nic dziwnego że zwyciężyła. A ja pozwolę sobie jeszcze na małą dygresję...czytałam niedawno książkę "Sztuka prostoty" D. Loreau i jakoś tak jak patrzę na Pani projekty, wygląd bloga, ogólnie posty to jakbym widziała w nich sposób życia, o którym mowa w tej książce. Z ciekawości więc zapytam, czytała może Pani tą pozycję ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia co to za książka, ale chętnie się dowiem.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń