piątek, 16 listopada 2012

POWIESICIE NA ŚWIĘTA PAPIEROWĄ GWIAZDĘ?

Collage ze zdjęć: Hemtex

22 komentarze:

  1. Kasiu
    Pewnie, że powieszę i to nie jedną, zakochałam się w nich, robią fajny klimat w domu :)Kasiu Szwedzi w pierwszą niedzielę adwentu obowiązkowo w każdym dosłownie w każdym oknie stawiają trójkąty ale również jak się pojawiły te gwiazdy to teraz we wszystkich oknach wiszą piękne gwiazdy i to w różnych kolorach. Mi podobają się te z przyszytymi cekinami.
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, z cekinami najbardziej podobają mi się czarne gwiazdy. Wyglądają bardzo rockowo :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. No podoba mi się pomysł z czarną gwiazdą :)

      Usuń
  2. Mamy w domu tylko dwa parapety ;-)) tak więc zdecydowanie ozdoby wiszące a taka gwiazda to bardzo dobra opcja. Muszę tylko zlikwidować dynię na balkonie
    :-)) i po pierwszym grudnia zaczynamy "przedświęta ".
    Ściskam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, ozdoby wiszące to idealna opcja dla właścicieli porte-fenêtre lub okien połaciowych.
      Nie zaczęliśmy jeszcze "przedświąt", a już widziałam w sklepach sylwestrowe kreacje! :) Idąc za tym tropem: w grudniu handlowcy zaproponują nam produkty na wiosnę? :)
      Zmykam!
      Udanego dnia.

      Usuń
  3. Z chęcią bym powiesiła, ale nie mam gdzie...:((
    No chyba, że na budowie:))

    uściski i miłego dnia!!
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to jakieś rozwiązanie Agatko! :)
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

      Usuń
  4. Ja na pewno - bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie po raz pierwszy na moim blogu!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. No raczej nie powieszę ale przykleję :P tylko ploter mi padł ale, ale w poniedziałek będzie nowy :) Heh musiałam się pochwalić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. a może jakaś mała instrukcja, jak sie ją robi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina w zeszłym roku zrobiłam instrukcję jak samodzielnie wykonać ażurową gwiazdę z papieru: http://dobreprojekty-blog.blogspot.com/2011/12/gwiazda-z-papieru-diy-do-it-yourself.html. Jednak te podświetlane gwiazdy po prostu kupuję.

      Usuń
  7. Katarzyno, Kasiu, Kasieńko
    Powieszę, oczywiście że tak. Właśnie taka delikatna, biała podoba mi się najbardziej. Czarna z cekinami? U mnie to chyba nieźle by wyglądało. Gwiazd będzie kilka. Jedna może być czarna.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, zważywszy, że wiele elementów wykończenia wnętrz Twojego domu jest właśnie w kolorze czarnym, to dodatkowo jedna czarna gwiazda pasowałaby idealnie.
      Uściski!

      Usuń
  8. ja bym powiesiła jak mawiała moja teściowa "z chętnością " !!! :))) ale jak ją popełnić tudzież gdzie zakupić ??? mmmmm....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja popełnić - nie :), ale zakupić - tak! :)
      U Szweda przy kasach. Polecam śr. 70 cm.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Oczywiście, że powieszę i to dwie nawet. Trafiłam na nie kiedyś w Duce i towarzyszą nam zawsze w święta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie te podświetlane potrafią stworzyć nastrojowy klimat we wnętrzu.
      Bardzo je lubię.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Oj chętnie ...ale pewnie homemade :)

    OdpowiedzUsuń