czwartek, 29 listopada 2012

O PREZENTACH

Uwielbiam dawać prezenty. Wybieram je przemyślanie, bez pośpiechu, nigdy na ostatnią chwilę. Zastanawiam się cierpliwie w jaki sposób podarunek opakować, aby sprawił przyjemność osobie, której go daję.
Takie samo podejście mają nasi przyjaciele. Chociaż nigdy o tym nie rozmawialiśmy, wiem, że przykładają do tego dużą wagę. Prezenty od nich to zawsze strzał w 10-tkę! Doceniam czas, który poświęcają na własnoręczne ich opakowanie, co przy obecnym szybkim tempie życia jest już darem samym w sobie.

Lubicie dawać prezenty? Z pietyzmem planujecie jakiego koloru będzie papier i wstążka, czy też wprost przeciwnie - robicie to spontanicznie, można by rzec - na ostatnią chwilę? A może w ogóle nie lubicie pakować podarunków i po prostu wręczacie je bez żadnych dekoracji?


Gdy chcemy sprezentować komuś nasze zapuszkowane koszulki to pakujemy je właśnie tak jak widać na zdjęciu. 

Pozdrawiam!

ps. Zapraszam na jutrzejszy post o tym co lubię.

8 komentarzy:

  1. wow, sama puszka to już super prezent :p

    OdpowiedzUsuń
  2. jako pomocnik mikołaja z pietyzmem wygrzebuję pomysły opakowaniowe i mogę pakować do nocy, z innymi prezentami bywa różnie czasem kilka godzin a czasem w ogóle nic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie pakujecie koszulki :)
    Ja musze miec przygotowane prezenty na dlugo przed swietami, sa przemyslane, i jak najbardziej przywiazuje wage do efektu koncowego czyli opakowania.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dokładnie tak samo, jak kupuję coś dla kogoś czy obdarowuję to zastanawiam się czy pasuje, czy będzie przydatne, czy dekoracyjne.... nasuwa się wiele myśli.
    Nigdy nie zdarzyło mi się dać komuś prezentu, który wylądował gdzieś w ciemnym kącie.
    Jednak ja otrzymałam nie jeden raz prezent, który było mi wstyd wystawić, ale ....eee piękne , super....
    Czy wy też tak macie?

    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj niczym świstak zapakowywałam 24 prezenciki do kalendarza adwentowego,ufff.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, kawał dobrej roboty :)
      Mnie to też jeszcze czeka.

      Usuń
  6. Uwielbiam pakować prezenty. Uwielbiam je kupować, czasem jak wpadnie mi w oko coś co wiem, że będzie strzałem w dziesiątkę to kupuję ta nawet na pół roku przed okazją ;) Jak tylko zbliżają się kogoś urodziny to ludzie do mnie piszą z propozycją zrzuty na coś większego byle bym to tylko wymyśliła i ogarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty uwielbiam dostawać, a jeszcze bardziej dawać. I ważne żeby były ładnie zapakowane, bo to szczególnie cieszy oko:) Już właściwie jestem prawie gotowa z tegorocznymi zakupami. Nie lubię na ostatnią chwilę w dzikim tłumie.

    miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń