sobota, 24 listopada 2012

NAJLEPSZE PIERNICZKI JAKIE KIEDYKOLWIEK JADŁEŚ

Muszą być słodzone miodem i aromatyczne, a przede wszystkim rozpływać się w ustach i oczywiście posiadać ciekawy kształt. Chętnie modyfikujemy przepis w poszukiwaniu nowego, idealnego smaku korzennego ciasteczka, bez którego trudno byłoby nam wyobrazić sobie święta.

W tym roku dostałam przepis od czytelniczki DP-bloga, naszej sklepowej klientki i dobrej znajomej - Basi ze Śląska. Basiu, pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję!


1 - domek z piernika, En Gry & Sif; 2 - foremki gwiazdki, Duka; 3 - foremka "&", Bagaren och Kocken.

Collage z materiałów: Bagaren och Kocken

Miłego dnia!

15 komentarzy:

  1. Pierniczki?
    Ach, tak....
    Uwielbiam ich smak nie tylko w święta i często kupuję gotowe.
    Sporo gotuję i lubię dobrze zjeść. Niestety do pieca nie podchodzę.
    Wypieki mi nie wychodzą:)

    Uściski
    xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  2. DOMEK FENOMENALNY !!!!!! pozdrowionka Kasiu ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest rewelacyjny! :)
      Udanego weekendu!
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. a ja bym chętnie przygarnęła cyferki. Już widzę chłopców miny na taką słodką matematykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyfry są świetne! Sto lat temu robiłam literki, ale bez foremek, tylko za pomocą tekturowego wykroju. Wyszły rewelacyjnie i nie byłam ograniczona krojem pisma! :)

      Usuń
  4. Poproszę o ten przepis! Mam dwie fajne foremki, reniferka i aniołka, a nie mam dobrego przepisu na pierniki :)
    Domek jest śliczny
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, przepis należy do Basi..
      ...Basiu, co Ty na to?

      Marta, renifera też mamy, aniołka - nie. Jak widzę ciekawe kształty świątecznych foremek, to kupuję nawet w samym środku lata :).

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Robie pierniczki z molasa. Mniam. Uwielbiam tez rozne foremki i mam ich mala kolekcje.
    Sobotnie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. och jaki fajny ten domek pierniczkowy:)
    również nie wyobrażam sobie świąt bez pierniczków :)))
    a może podzielisz się przepisem z nami?
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właścicielką przepisu jest Basia.
      Basiu, Basiu, co Ty na to? :)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Genialny domek:)) Pierniki robię co roku, pomimo tego że nie mam do nich cierpliwości. Wczoraj zrobiłam twarde toffi "knäck" i stwierdzam że do świąt nie starczy. Na pewno!

    miłego weekendu!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Katarzyno, Kasiu, Kasieńko
    Wpadam tak późno, a tu taki ważny temat. Przepis nie jest moją własnością. A kto by tam wiedział czyją? Ja mam go od Apolki z Forum Muratora (jeżeli czyta, to pozdrawiam). Myślę, że mogę i chętnie się nim podzielę.
    Pozdrawiam
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń
  9. foremki cyferki i literki to jest to ! szczegolnie dla dzieci.. jak juz jedza coś słodkiego , to niech chociaż pożyteczne będzie ;)

    OdpowiedzUsuń