sobota, 3 listopada 2012

MUST HAVE 11.12


W listopadzie lubię:

1 - Żółte kalosze, a jeśli dodatkowo są mojej ulubionej marki Palladium to dla mnie ideał!
Trudno uwierzyć, że powstała w 1920 r. firma Palladium zaczynała od produkcji opon dla przemysłu lotniczego. Technikę wytwarzania mieli na tyle zaawansowaną, że w szybkim czasie większość samolotów europejskich używała opon Palladium.
Po II wojnie światowej zapotrzebowanie na opony dla lotnictwa gwałtownie spadło, dlatego firma podjęła kluczową decyzję o otwarciu zakładu w Pont De Cheruy, we Francji, gdzie zaczęła produkcję obuwia. Mówiono, że to buty nie do zdarcia! O ich doskonałych cechach mogła przekonać się Legia Cudzoziemska, która zakupiła je dla swoich żołnierzy pod koniec lat 40-tych.
Lubię ten charakterystyczny dla każdego modelu "nosek". To właśnie dzięki niemu buty rozpoznawane są na całym świecie!


2 - Lampki świąteczne. W kształcie jabłek? Czemu nie! Dostępne w Ikea.

3 - Grafika "Żółty plus" wkrótce dostępna w naszym sklepie DOBRYCH PROJEKTÓW!
Będzie stanowić ciekawy i oryginalny element wystroju wnętrz. Produkt jest unikalny, sygnowany pieczęcią z moim podpisem i kolejnym numerem reprodukcji umieszczonym na froncie wydruku. Odbitki drukowane są w limitowanej ilości 100 sztuk każdy. Gramatura papieru to 200 g/m2. Gruba ramka, format 42,5x52,5 cm, białe passepartout.

4 - Herbata Earl Gray szwedzkiej firmy KOBBS, która od 200 lat tworzy oryginalne mieszanki herbat stworzone z naturalnych składników.


5 - Naczyń z ikeowskiej serii Trivsam nigdy w domu za dużo, prawda?

6 - Koszulka z nadrukowanym znakiem żółtego plusa jest kontynuacją wcześniejszej, autorskiej kolekcji grafik sprzedawanych w naszym DP-sklepie. Każda koszulka jest unikalna. Własnoręcznie drukowana w naszej pracowni DOBRYCH PROJEKTÓW. Koszulka będzie ciekawym i oryginalnym elementem wielu stylizacji.

7 - Jeśli tradycyjne kartki pocztowe, to tylko te z serii Christmas Fayre z zabawnymi bożonarodzeniowymi ilustracjami autorstwa Louise Cunningham. Dostępne w sklepie Inspired Décor.

8 - Widziałam, że przeprowadzono ostatnio na facebooku ranking mający na celu wyłonienie rockowego zespołu wszech czasów. Oczywiście, dla mnie fanki Led Zeppelin, sprawa jest oczywista!
Dla wszystkich, którzy również cenią twórczość Led Zeps szykuje się nie lada gratka. 19 listopada ukarze się w sprzedaży DVD z filmem "Celebration Day" będący zapisem koncertu z 10 grudnia 2007 roku. Był to pierwszy koncert zespołu po 27 letniej przerwie! Chociaż o bilety starało się 20 milionów ludzi to mogło obejrzeć go tylko 18 tysięcy szczęśliwców.

"Celebration Day" CD i DVD z legendarnym koncertem w sklepach 19 listopada, a 7 listopada seans w sieci Multikino.

9 - Książka pt.: "Jabłoń w ogrodzie, morze jest blisko" to pasjonujący wywiad rzeka jaki przeprowadził z Małgorzatą Braunek Artur Cieślar. Aktorka opowiada o dzieciństwie, aktorstwie, rodzinie i swojej duchowej ścieżce buddyzmu zen.
Pani Małgorzata to osoba niezwykle skromna, spełniona, pogodzona ze światem i szczęśliwa.

Wypowiedzi przeplatane są fragmentami poezji, co potęguje magiczny klimat tej rozmowy. Całość pięknie wydana.

Polecam bardzo!

17 komentarzy:

  1. Taki " must have" to trochę możliwość poznania Twojej osoby-) - fajna z Ciebie babka:-)) mogłabym się podpisać z czystym sumieniem pod większością propozycji a i zerknę na książkę.
    Ściskam;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Joasiu :)
      Książka niezła - jestem w połowie.
      Uściski!!:)

      Usuń
  2. Herbatka i lampki - czyli na szwedzką nutę - zdecydowanie TAK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szwedzki akcent musi być! :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. ja prszede wszystkim z twoje listy zabrałabym dla siebie jabłka lampki i zółte kalosze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lampki są świetne, będzie trzeba się przejechać do IKEI w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych żółtych plusach. Muszę je mieć.
    Już piszę maila do sklepu :-)
    Anna z Gdańska

    OdpowiedzUsuń
  6. hm intryguje mnie ten plus...wciąż nad nim dumam czy lubić to czy nie lubić.Mam wciąż nieopanowane skojarzenia z krzyżem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, nie, nie, nie. Żadnych konotacji z krzyżem. To nasz, pełen pozytywnej energii, trochę zwariowany, po prostu - ŻÓŁTY PLUS! :):):)

      Usuń
  7. Fajne te propozycje must have i jak tu ktoś słusznie już zauważył, dzięki nim możemy Cię lepiej poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Katarzyno, Kasiu, Kasieńko
    Zjawiam się dzisiaj późno, ale od kilku dni myślę tylko o jednym. Jak pomóc Nelli Sza, naszej koleżance z Forum Muratora, której 31.10 spłonął dom. Rodzina z dwójką dzieci została z tym co mieli na sobie. Dziewczyny z Forum uruchomiły pomoc. Nie masz pojęcia ilu ludzi oferuje swoją pomoc. To niesłychane. Wzruszona jestem niesamowicie tą wielką forumową akcją.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego niedzielnego wieczoru
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu podoba mi się to Twoje zestawienie. Zainteresowałaś mnie książką..:)
    uściski i dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, wysłałam Ci zamówienie na adres sklepowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Żółty plus jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja corka marzy o zoltych Huntersach. Nie znalam firmy Palladium. Kalosze mi sie podobaja, zobaczymy co powie latorosl ;-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Droga Kasiu,
    podoba mi się Twój wybór:)
    Kaloszę czasem noszę od Ilsy Jacobsen. Czarne.
    Mam dwie pary butów sportowych Palladium i mogę je z czystym sumieniem polecić
    każdemu kto ceni sobie wygodę. To właśnie ten charakterystyczny okrągły nosek
    oraz podeszwę na traktorku uwielbiam w nich najbardziej:)
    Podobają mi się wszelakie krzyże szwajcarskie i plusy.
    Jeszcze nie mam nic z tym motywem, ale marzę o czarno - białym kocu.

    Pozdrawiam,
    B

    OdpowiedzUsuń