środa, 7 listopada 2012

DOM YLVY SKARP

Dzisiaj zajrzymy do domu szwedzkiej projektantki kaligrafii Ylvy Skarp

Mamy tu idealny przykład na to, że bez koloru czerwonego także można wyczarować świąteczny klimat.

Typografia widoczna w tym wnętrzu na każdym niemal kroku stanowi piękną i oryginalną dekorację.



Zdjęcia: Magdalena Björnsdotter dla Lantliv.

Chciałam się jeszcze pochwalić, że facebookowe konto DP-sklepu posiada już 175 lików! To bardzo miłe! W imieniu całej naszej ekipy DOBRYCH PROJEKTÓW - dziękuję, dziękuję, dziękuję! A teraz do pracy!

Miłego dnia!

26 komentarzy:

  1. Kiedy wskoczyła 500.000 ? ;-)))
    Piękne, białe, naturalne, subtelne,proste. Jeżeli nie przesadzimy to czy to będzie czerwony czy biały czy żółty ;-))) dodamy uroku wnętrzu. Chociaż niektórzy mówią, że Boże Narodzenie rządzi się swoimi prawami;-)). Jestem zwolennikiem umiaru.
    Kasiu, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, zauważyłam wczoraj jak już było 500 600 :).
      Trzymaj się ciepło!
      Pozdrawiam bardzo :)

      Usuń
  2. :-) Wlasnie wczoraj "przypielam" sobie to zdjecie z choinkami na stoliku na moim Pinterest. Zamierzam wykorzystac ten pomysl i w ogole zrobic biale dekoracje w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, też zwróciłam uwagę właśnie na te choinki. Pomyślałam, że stanowiłyby ciekawe zestawienie z konikami z Dalarna :)
      W Gdańsku dzisiaj piękne słońce! Rewelacja.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Och, ten dom i ta swiateczna stylizacja wpadła mi już w oko kilka dni temu i zapisałam ją w ulubionych - jest cudowna! W weekend będzie wyprawa do lasu po modrzewiowe gałązki i mech:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspirujace wnetrze i świetna komoda- zwłaszcza z butelkową kompozycją. Pozdrawiam Cię serdecznie Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka, miło Cię widzieć!
      Widziałam zdjęcia-super.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Tak, domy, które rodzą się w zgodzie z naszą naturą i sercem są najpięniejsze. Tak jak ten! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jaki piękny dom! to prawda, że bez czerwieni da się wyczarować święta:) wspaniale... najbardziej podobają mi się grafiki na ścianach, meblach i drzwiach:)
    zapraszam do zabawy w naszym konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koncepcja atrakcyjna, zwłaszcza w nawiązaniu do przepięknych białych gwiazd, które można wykonać samodzielnie (instrukcja pojawiła się już na blogu) - bardzo proszę więcej takich pomysłów DIY! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile tylko czas pozwoli, to bardzo chętnie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Święta są ładne w każdym kolorze, ja jednak uwielbiam czerwone święta, miło ociepla mój domek przez zimę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne wnetrza, ja wlasnie tak sobie mysle moje swieta beda chyba tez bez czerwonego koloru :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na pewno będzie biel i czerń, a reszta? Zobaczymy!
      Uściski!

      Usuń
  10. Katarzyno, Kasiu, Kasieńko
    Dzisiaj rano zrobiłam takie choinki. Widzę, że nie tylko mnie się spodobały.
    Miłego wieczoru
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, może w przyszłym tygodniu znajdę chwilę, żeby też takie zrobić.
      Dobranoc! :)

      Usuń
  11. Pewnie, robi się je bardzo prosto. No, ale trochę czasu trzeba mieć. Moje niestety nie będą miały towarzystwa konika z Dalarna, ale przecież jakiegoś konika mam. To tymczasem musi wystarczyć. Ciasto na pierniczki już leżakuje w spiżarni. Koncepcja dekoracji adwentowej też jest. Oj jak ja lubię ten okres oczekiwania na Święta.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna inspiracja:) z chęcią coś odgapię...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. ten dom jest bardzo popularny.. juz w kilku miejscach go widziałam :) ale sie nie dziwie.. choc nie ma zywych kolorów.. jest pełen uroku i ciepła .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten dom jest rewelacyjny. Na razie mam takie same drzwi jak w domku, ale coś jeszcze ściągnę:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale się spotkałyśmy z tą Ylvą! Dosłownie kilka dni temu ruszyłam z moim blogiem i jednym z pierwszysch postów był właśnie o niej, a raczej o tych wspaniałych wnętrzach:) pozdrawiam // k

    OdpowiedzUsuń