wtorek, 9 października 2012

WYBIERAMY NAGRODĘ

Mamy już październik. Nie sądzicie, że to idealny czas na ogłoszenie kolejnego konkursu? Zatem prosiłabym Was o wybranie jednego produktu z całej oferty naszego SKLEPU DOBRYCH PROJEKTÓW. Będzie on stanowił nagrodę w zabawie. Pomożecie? Na Wasze sugestie czekam do piątku, a następnie ogłoszę zadanie konkursowe.

 

Przypominam, że we wrześniowym konkursie, w którym nagrodą było szwedzkie wydanie magazynu wnętrzarskiego wygrała moja stała czytelniczka Kasia z Gdańska.
Natomiast zwyciężczynią konkursu sierpniowego została Karina, właścicielka bloga THIS and THAT.


Zapraszam!

26 komentarzy:

  1. Niezmiennie new port:))))))
    albo...czarny Dala:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem za konikiem.. moze byc biały z czarnym wzorkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie absolutnie piękną rzeczą z Waszego sklepu jest biały konik z Dalarna :)
    pozdrawiam Kasiu!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, Daaaaaaaaalaaaaaaaaaa! :)
    miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dalahäst 2 zdecydowany faworyt. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Pani Kasiu! oczywiście , że biały konik z Dalarna :-)
    pozdrawiam
    Ania - Lębork

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniki sa piekne! :)
    milego dnia.
    Donata

    OdpowiedzUsuń
  8. Biały konik z Dala. Moje marzenie :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. bez cienia wątpliwości wybieram jak wcześniejsze poprzedniczki -koniki :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu ja stawiam na New Port:-))) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja bym baaaardzo chciala ta wazke w czarnej ramie.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zbieram kaskę na białego konika i motyla w czarnej ramce

    OdpowiedzUsuń
  13. Z komentarzy widzę, że nie będę oryginalna ale koniki (a zwłaszcza białe) to marzenie wielu z Nas:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja-monotematycznie ;)
    NEW PORT !
    jola jot.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie najpiękniejszy jest konik czarny, który pasowałby do domowej kolekcji. Marzy mi się także plakat "Mniej znaczy więcej" . To hasło powinnam pamiętać codziennie, bo zarówno przy urządzaniu domu i również ogrodu często mnie "ponosi":)

    OdpowiedzUsuń
  16. Katarzyno, Kasiu, Kasieńko
    Jestem za czarnym konikiem.
    Pozdrawiam
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń
  17. NO.1 BIAŁY DALAHAST
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozdzielamy nasze głosy, żeby było bardziej urozmaicone:) :
    Agata-biały konik,
    Mikołaj-czarny żuk.

    pozdrawiamy!!

    OdpowiedzUsuń