niedziela, 7 października 2012

TEMAT NA DZIŚ TO...

...haczyki i wieszaki. Ich wymyślne, a niekiedy dodatkowo zabawne kształty mogą być prostym sposobem na przełamanie nudy we wnętrzu. Dodadzą pomieszczeniu oryginalnego charakteru zachowując przy tym swoją funkcję. To mi się podoba!

Zdjęcia: LADP

Projekt: Duncan Shotton dla Suck UK.
Jak działa chmurka? Tajemnicą jest magnes.

Żródło: Simplicity.
Rozpoznajecie ikeowski haczyk BÄSTIS? Prawdopodobnie takie dwa zastosowane zostaną w korytarzu mieszkania, nad realizacją którego obecnie pracujemy.

Biały kruk. Wieszak wyprodukowany na Islandii przez Ingibjörg Hanna.

Drewniany haczyk w kształcie kropli zaprojektowały szwedzkie designerki Johanna Asshoff i Anna Brogard dla Normann Copenhagen.

Miłego dnia!

15 komentarzy:

  1. Hej,hej,
    moi faworyci to: wieszaki-ptaki i psie ogony. Świetne!
    udanej niedzieli,
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym dodała do tego zestawu jeszcze chmurkę :)
      Pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń
  2. fajne te haczyki, nawet jeśli nie będą używane, będą świetną dekoracją tak jak piszesz:) pozdrawiam z kubkiem aromatycznej kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, moja kawa już się parzy :)
      Dzisiaj zapowiada się u nas słoneczny dzień. Świetnie!
      Cudownej niedzieli.

      Usuń
  3. Podobają mi się te haczyki w kształcie kropli. Czy można je gdzieś w Polsce kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie.
      Nie spotkałam się z nimi w Polsce.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Katarzyno, Kasiu, Kasieńko
    A ja poproszę odrobinkę słoneczka. U nas leje od rana i jest zimno. Kawę wypiłam dopiero przed chwileczką. Jakoś mnie nie rozgrzała. Pomógł dopiero kieliszek domowej naleweczki malinowej. Palce lizać.
    Haczyki bardzo zabawne. Zwłaszcza psie ogonki.
    Miłej niedzieli.
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie Pani Basiu,
      Jak ja lubię dostawać komentarze od Pani. Zawsze kojarzy mi się Pani z wakacjami. Pewnie dlatego, że poznałyśmy się, przy okazji zakupów w naszym sklepiku, w lipcu.
      W Gdańsku mamy dziś piękne, jesienne słońce.
      Psie ogonki też bardzo mi się podobają. Jutro w Ikea bliżej im się przyjrzę :)

      Uściski!

      Usuń
  5. Ale piękne, nie mogę się zdecydować który bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie wieszaki do schrupania ;) ach!

    OdpowiedzUsuń
  7. dobra wiadomosc - chmurki sa po 2,8 funta na ebayu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie można kupić te ptaki>

    OdpowiedzUsuń