sobota, 27 października 2012

TABLICOWE BOMBKI

Dekoracje dla kreatywnych! Bardzo je lubię. A Wy?


Źródło: Acervo de Interiores, Moderna Museet

ps. Przypominam o zmianie czasu letniego na zimowy, która nastąpi w nocy z soboty na niedzielę. Zegarek przestawiamy z godz. 3.00 na 2.00 w nocy.

No i na koniec: za 6 dni kończymy nasz konkurs, w którym do wygrania jest oryginalny, szwedzki konik prosto z Dalarny. Jeśli ktoś chciałby jeszcze dołączyć do zabawy wszelkie potrzebne informacje znajdzie TUTAJ.


Życzę wszystkim udanej soboty!

19 komentarzy:

  1. Chyba w tym roku maznę parę bombek na czarno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, daj znać jak wyszło.
      Udanej soboty!

      Czytałam, że w niektórych regionach Polski spadł dziś śnieg!

      Usuń
  2. Fajne!
    Wyglądają jak z tablicy kredowej:)
    To chyba dzięki tej trzcince;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysl te babki.Jeszcze z takimi sie nie spotkalam.
    Zycze pieknej soboty.
    Donata

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Kasiu:)))
    tak takie kreatywne ozdoby są wyjątkowe!
    fajny pomysł z tablicowymi bombkami. O tym jeszcze nie słyszałam:)))
    dobrego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tablicowe bombki - są świetne!
      A najbardziej na choince cenie ozdoby własnoręcznie wykonane przez dzieci. Super sprawa.

      Miłego dnia, Aniu!

      Usuń
  5. pomysłowe, ale czarne na choince jakos do mnie nie przemawiają ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem z doświadczenia, że czarne bombki powieszone na choince są mało widoczne. Tablicowe nie błyszczą, więc nie przykuwają uwagi na tle dość ciemnych gałązek. Warto te ozdoby połączyć z innym kolorem. U mnie jest to biel.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Świetne te bombki:) Chętnie kupiłabym takie, ale nigdzie jeszcze takich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taką farbę, bo robię właśnie drzwi z tablicą kredową :) Jak zostanie to myślę, że i takie bombki sobie i innym sprawie :D

    Pozdrowionka z ośnieżonej WaWy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł:) Dzięki za przypomnienie o zmianie czasu, całkiem wyleciało mi to z głowy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśie kupiłam farbę tablicową. Juz wiem co pomaluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajne,jutro sobie takie zmaluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Katarzyno, Kasiu , Kasieńko
    Jak wiesz lubię czerń. Ale bombki nieeeeeee.
    A gdzie się podziała Kasieńka dziś rano? Kawa mi nie smakowała.
    Pozdrawiam serdecznie i czekam...
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, jak miło... :)
      Oj, tak już dawno nie było poranka bez wpisu o 6.10 :)
      Mam nadzieję, że ten brak wynagrodzi obszerny artykuł z realizacji domu w Borkowie. Dzisiaj jego publikacja na blogu! :)

      Dziękuję za pamięć, bardzo :)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Super, już nie mogę się doczekać.
      Jeszce raz pozdrawiam i życzę miłego dnia
      Basia S.

      Usuń