poniedziałek, 3 września 2012

ZIELONA KUCHNIA

Meble kuchenne w kolorze zielonym to ostatnio rzadki widok. Decydując się na zieleń mamy do wyboru szeroką gamę jej odcieni od ciemnej szmaragdowej, poprzez oliwkową, na miętowo-pistacjowej kończąc. Kolor zielony posiada właściwości uspakajające i kojarzy się z wiosną. Idealnie współgra z bielą, czernią, szarościami i naturalnym kolorem drewna.




 Mieszkanie Emmy Persson Lagerber. Zdjęcia Petra Bindel dla Elle Interiör.


Dzisiaj jest pierwszy dzień roku szkolnego, co dla wielu, również i dla mnie, oznacza zmianę rozkładu kolejnych dni. Życzę wszystkim czytelnikom DP-bloga mnóstwa pozytywnej energii na cały tydzień!

21 komentarzy:

  1. Wnętrze i kolorystyka szyte na moją miarę ;-))) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste i wygodne - idealne!
      Udanego dnia, Joasiu! :)

      Usuń
  2. Lubię jak dość surowe wnętrze ociepla naturalne drewno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, a mi ostatnio zaczęły podobać się proste ramki do obrazów właśnie w naturalnym kolorze drewna. W zestawieniu z białymi i czarnymi tworzą rewelacyjne połączenie - moja ostatnia fascynacja :)

      Twoje zdjęcia z Gdańska - piękne!

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. A to taka miętowa kuchnia... przynajmniej w moim odczuciu :)

    Tobie również życzę miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kuchnia choć w domu wolę białą.
    Zieleń kojarzy mi się z orzeźwiającą miętą latem zerwaną prosto z ogrodu!!!!

    Powodzenia w organizacji dnia.
    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja też osobiście wybrałabym raczej białe meble.

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Kasiu muszę się przyznać, że nie przepadam za zielonym ale kuchnia podoba mi się jest taka lekka nie przytłacza, podoba mi się półka zamiast górnych szafek ale do tego to chyba trzeba mieć dużą kuchnie żeby pomieścić wszystkie akcesoria kuchenne. Ja w tej chwili mam mega niefunkcjonalną kuchnie niby wszystko jest ale gotowanie w niej to wymaga wielu akrobacji za dwa lata remont to wtedy się uśmiechnę do was :)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, będzie nam bardzo miło. Zapraszam :)

      Półka wygląda świetnie, ale jest mało funkcjonalna. Nigdy nie zastąpi nam górnych szafek.
      Często stosujemy wysokie szafki wiszące, ale tylko na jednej ze ścian. Inne pozostają wolne. Przymocowujemy do nich jedynie półkę lub okap. Dzięki takiemu rozwiązaniu otrzymujemy wygodne miejsce do przechowywania przy jednoczesnym zachowaniu przestronności wnętrza.

      Ha en riktigt fin måndag :)


      Usuń
  6. Oj tak, dla mnie to może nie początek roku szkolnego, ale powrót do pracy po urlopie:) Miłe to nie jest. Podoba mi się ta kuchnia, nie widziałam wcześniej takiej kolorystyki na meblach kuchennych, ale trzeba przyznać, że wraz z dodatkami wygląda to ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Marta, początki zawsze są trudne i przestawienie się w nowe tryby, ale damy radę :).
      Trzymaj się.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Piękna jest ta kuchnia. Zobaczyłam ją po raz pierwszy w szwedzkim Elle Interior, później przedruk znalazłam w brytyjskim wydaniu. Podoba mi się totalnie, szczególnie to połączenie mięty z marmurem z szarymi żyłkami, z drewnianymi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, długo zastanawiałam się czy opublikować ten materiał właśnie ze względu na jego popularność w magazynach wnętrzarskich i w sieci.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Kasiu, mysle, ze wiele osob nie ma akurat dostepu do zagranicznych magazynow wnetrzarskich, wiec bardzo dobrze, ze ja pokazalas!

      Usuń
  8. Podoba mi sie taka kuchnia...koi wzrok..:))) swietnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem fanka zielonych mebli ale ten odcien jest podoba mi sie.Ladnie.Duza kuchnia,w ktorej stoi stol.Tak jak lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Katarzyno, Kasiu, Kasieńko!
    Kolor miętowy uwielbiam. Szczególnie w dodatkach. Ostatnio kupiłam spodnie w tym kolorze. Cieszyłam się jak dziecko.
    Pozdrawiam.
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor tych szafek jest fenomenalny!:) Musze przyznać, że już od jakiegoś czasu jestem cichą fanką tego bloga, lubię tu wracać:)

    OdpowiedzUsuń