poniedziałek, 10 września 2012

ROZWIĄZANIE KONKURSU


Na początku chciałam tradycyjnie podziękować wszystkim osobom, które wzięły udział w zabawie.
Ten konkurs wspominam bardzo miło. Dlaczego? Ponieważ Wasze komentarze były szalenie interesujące. Z wielką przyjemnością czytałam o Waszych skojarzeniach ze Szwecją. Niektóre z opisów sprawiły, że się uśmiechnęłam - napisane z poczuciem humoru, a czasami nawet zaskakujące. Inne zaś wzruszały przypominając o chwilach, do których lubię wracać myślami.

Stojąc przed wyborem tylko jednego komentarza żałowałam, że nie przywiozłam więcej egzemplarzy Plaza Interiör. Pomyślę o tym następnym razem.




Ale dosyć gadania... czas przejść do rzeczy.
Zwyciężczynią konkursu jest Kasia (06:02). Kram! :)

Proszę o kontakt na adres mailowy: listy@dobreprojekty.com

Bardzo dziękuję pozostałym uczestniczkom za udział. W przyszłym miesiącu planuję ogłoszenie kolejnego konkursu (to wciąga!), w którym nagrodą będzie... Szwecja!
Szczegóły już za kilka tygodni!

Spokojnej nocy!

11 komentarzy:

  1. Sprawdzę co tam ta Kasia napisała;-))) oczywiście gratuluję. Tobie zaś Kasiu dziękuję, że dajesz nam taką frajdę swoim blogiem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Tobie, Joasiu i wszystkim czytelnikom dziękuję, że jesteście. To dodaje mocy. Mogę dzięki temu działać ze zwielokrotnioną siłą :)

      Spokojnej nocy!

      Usuń
  2. Cześć Kasiu! Nie zdążyłam na konkurs:( ale Szwecję i tak kocham:) Za zapach kawy i spokój. I przecudne krajobrazy:) Gratuluję Katarzynie wygranej! Fajne są te nowe obrazki w Waszym sklepiku:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, właśnie zauważyłam, że nie brałaś udziału.
      Kochana, organizowanie tych konkursów na prawdę wciąga :). Sprawia mi ogromną frajdę możliwość podarowania komuś grafiki z naszego sklepu lub tak jak ma to miejsce teraz - szwedzkiego czasopisma.
      Aniu, zapraszam na kolejny konkurs w przyszłym miesiącu :)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Hej Kasiu,
    Ale to dopiero mi niespodzianka, dziękuję za wyróżnienie w konkursie to jest chyba pierwszy raz jak wygrałam konkurs i to w dodatku jakim o mojej kochanej Szwecji. Widzisz jest 2 w nocy a ja zaglądam na twojego bloga :) Jutro się odezwę na maila a teraz zmykam do łóżka tylko ciekawe czy z wrażenia usnę ?
    Dobranoc Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo się cieszę. W takim razie czekam na kontakt.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Gratuluje Kasi, a Tobie Kasiu dziekuje za ciekawy konkurs:))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także dziękuję i zapraszam na kolejny za miesiąc :)

      Usuń
  5. Szwecja???!!!! To ja już się zgłaszam!!! :)
    Gratuluję zwyciężczyni
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! To pierwsze zgłoszenie już jest :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  6. Kasi dziękuję i Kasi gratuluję:):):)

    OdpowiedzUsuń