poniedziałek, 10 września 2012

PONIEDZIAŁKOWE ZEBRANIE

Czas szybko biegnie. Rozpoczynamy drugi tydzień września. A za kolejne dwa tygodnie będziemy już mieli jesień. Lubię ten czas przejściowy...

Wczoraj w naszym sklepiku DOBRYCH PROJEKTÓW pojawiły się nowe grafiki. Dla zainteresowanych: są wśród nich też te w języku polskim. Mam nadzieję, że się Wam spodobają. Serdecznie zapraszam!


W naszym DP sklepie sprzedajemy tylko to, co sami chcielibyśmy kupić.

Po lewej stronie: Nowość! Grafika z naszej limitowanej kolekcji dostępna w sklepie DOBRYCH PROJEKTÓW od wczoraj.  

Życzę Wam, moi Drodzy Czytelnicy, udanego startu w nowy tydzień!

Jeszcze tylko informacja dla wszystkich osób biorących udział w konkursie, w którym nagrodą było szwedzkie czasopismo Plaza Interiör - wyniki ogłoszone zostaną dzisiaj wieczorem. Zapraszam!

9 komentarzy:

  1. ....tak, tak uwielbiam taką aurę :) grafiki świetne, jeszcze tylko nie wiem którą wybiorę (oczywiście w grę wchodzą tylko z polskimi napisami :))
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, czytałam, że gdy powtórzy się daną czynność 21 razy to następuje przyzwyczajenie. Zaczynam się przyzwyczajać do Twoich codziennych komentarzy.
      Bardzo je lubię :)

      Na naszej ścianie graniczącej z jadalnią i pokojem dziennym wisi "New Port" w dużym formacie. Do kuchni chciałabym "Fika time!", albo "Dzień dobry". A może "Miłego dnia" lub "Good day!"? Sprawa do przemyślenia :)

      Uściski!

      Usuń
  2. Witam, chciałam tylko poinformować z radością, że udało mi się zapisać moją 6-latkę na zajęcia Edukatora Architektonicznego na Politechnice Gdańskiej - pierwsze zajęcia 22.09!
    a pomysł i kontakt - to dzięki Pani :-)

    pozdrawiam, miłego tygodnia, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie Pani Aniu.

      Prawdopodobnie nasze dzieci będą w tej samej grupie (gr.1) :)

      Do zobaczenia!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. hm , no to mam większy problem z wyborem , a już byłam zdecydowana na "good day" :)
    chyba na jednym się nie skończy...
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu, witam serdecznie na DP-blogu!
      Oj, ja też mam problem z wyborem :). "Good day!" należy do ścisłej czołówki moich faworytów :)

      Pozdrawiam!

      ps. Gabrysia - jedno z moich ulubionych "dziewczyńskich" imion :)

      Usuń
  4. Nie wiem o co chodzi, ale ja lubię nawet bardziej te polskie wersje napisów! Czytam: "Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej" i papcie same wskakują mi na stopy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne te grafiki!Moja faworytka to new port:)
    Pozdrawiam cieplo bo u nas lato:) Mielismy mega upalny weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leandra, New Port to także mój faworyt. Styl nautical, który obie tak lubimy, potraktowany w bardzo oszczędny sposób :)

      U nas dzisiaj też było upalnie.

      Już się nie mogę doczekać Twojej relacji z Islandii. Chętnie bym wypytała o podróż, gdzie się zatrzymujecie, ale to chyba raczej na maila :)

      Pozdrawiam serdecznie Suffolk! :)

      Usuń