środa, 19 września 2012

LUBIĘ

Wkrótce nadejdzie kalendarzowa jesień. W związku z tym przedstawiam moją listę MUST HAVE na sezon jesienny:

     - dodatki w kolorze żółtym, aby jak najdłużej zatrzymać słońce
     - wzór w czarno-białe trójkąty
     - oryginalne, szwedzkie koniki z Dalarna w kolorze czarnym lub białym


 Życzę Wszystkim udanego dnia i żeby jesienna aura przyszła jak najpóźniej.


Zdjęcia: H&M Home, Foreverlovecom.

Autorem zdjęcie po lewej stronie jest Per Ranung. Po prawej: zdjęcie Ferm Living.

12 komentarzy:

  1. podoba mi się na zdjęciu:) ale ogólnie nie jestem zwolenniczką żółtego ... jakoś nie mogę się do niego przekonać. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że żółty jest idealny, ale tylko w dodatkach. Całe ściany w tym kolorze to już dużo za dużo :)

      Obecnie, w projektowanym domu w Borkowie, czekamy na montaż żółtej, szklanej tafli mocowanej do ściany. Będzie pięknie!

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. zdecydowanie żółty dodaje pomieszczeniom jasności. u mnie leje :( jest szaro i ponuro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karinko, u nas lało cały dzień, a teraz się przejaśniło. Na szczęście :)

      Usuń
  3. wow, jesen wzór i jeden kolor i taki efekt:) Grafiki sa super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miało w środę padać i pada :)))) żółty - tak bardzo lubię podstawową gamę kolorów w tym oczywiście żółty:) udało mi się jakiś czas temu kupić śliczną, żółtą lampę nad stół w TK MAXX na czarnym kablu takim jak od żelazka bardzo podobna do tej na zdjęciu. Lubię Twoje pomysły Kasiu.
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, z pewnych źródeł wiem, że jutro u nas padać nie będzie :)

      Żółta lampa z kablem w czarno-białym oplocie - brzmi nieźle! :) Też zastanawiam się nad żółtą lampą do naszej jadalni :). Niestety, oprócz paru przedmiotów zaraz po otwarciu TK Maxx-u, nie znalazłam tam nic ciekawego. Szczerze mówiąc zniechęciłam się i już tam nie chodzę.

      Uściski! :)

      Usuń
  5. Kasiu na jesienne i zimowe wieczory muszę w końcu oddać do tapicera fotel z lat 60 jest bardzo wygodny i ma fajny design szukam materiału taki jasny pastelowy żółty ale nigdzie w necie nie mogę go zdobyć :(.
    Dzisiaj pada a mój synuś już zapowiedział ze po przedszkolu ubieramy kalosze i idziemy na spacer po kałużach :)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, parę tygodni temu szukaliśmy dla naszych klientów żółtej tkaniny do obicia pufy. Nie jest to takie łatwe jakby się mogło wydawać :)

      Pozdrowienia dla Piotrusia!
      Odbierz maila :)

      Usuń
  6. mnie się takie żółte akcenty podobają tej jesieni PIERWSZY RAZ W ŻYCIU. wprowadzam je też do naszych szaf i sama nie mogę w to uwierzyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, a ja w tej chwili zastanawiam się nad zastosowaniem w projekcie gładkich, żółtych drzwi...
      Kolor żółty - to jest TO! :)

      Usuń