niedziela, 2 września 2012

KONKURS

Wczoraj wróciłam ze Szwecji i jak zwykle przywiozłam kilka tamtejszych czasopism dotyczących aranżacji wnętrz. Mam do oddania aktualny, wrześniowy numer szwedzkiego magazynu Plaza Interiör pełnego wnętrzarskich inspiracji. Stan idealny.

Jeśli chcesz wziąć udział w konkursie:

1. Pod dzisiejszym postem dokończ zdanie: Szwecja kojarzy mi się z...
Jak zwykle bardzo proszę o nie przysyłanie opisów na adres mailowy, ani umieszczanie ich pod innymi postami.

2. Wklej baner na swoim blogu (jeśli go posiadasz). Do zabawy zapraszam serdecznie blogerki i blogerów oraz osoby nie blogujące. Na wpisy czekam do 09.09.12.


Baner do pobrania:  



Z Waszych komentarzy wybiorę jeden, a jego autorowi wyślę nagrodę, którą będzie szwedzkie czasopismo Plaza Interiör.
Nagroda do zwycięzcy zostanie wysłana pocztą.

Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia!

23 komentarze:

  1. Szwecja kojarzy mi się z bielą, świeżością, lekkością i otwartą przestrzenią. To dla mnie natura, Szwecja to też dom który jest jasny i lekki gdy za oknami zimno i ciemno daje poczucie ciepła i przytulności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm,może to dziwnie zabrzmi na blogu traktującym o wnętrzach ale ... Szwecja kojarzy mi się z moją pierwszą miłością(szaloną, wielką i elektryzującą :) )...
    Pozdrawiam
    J.

    OdpowiedzUsuń
  3. ...z Pippi, Emilem i dziećmi z Bullerbyn! I nawet IKEA nie wyprze tego skojarzenia, nie ma mowy ;-)) To moje ukochane ksiazki i seriale z dzieciństwa, pełne radosci i beztroski :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szwecja kojarzy mi się z ... domem. Czuję się tam, jak w domu...
    Dobrze, spokojnie, bezpiecznie... :)
    pozdrawiam!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje skojarzenia ze Szwecją to długich pięć lat spędzonych na południu tego kraju. Szkoła, ludzie, styl, natura... Mogłabym wymieniać długo, bo wspomnień mam mnóstwo.

    Chętnie poczytałabym w oryginale;)

    Ha det så bra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Biel. czarujący styl. surowe drewno. biel. czerwone domy. biel. IKEA. Koniki Dala. Biel. wnętrza które mogę oglądać codziennie. spokój. biel. z odrobiną optymistycznego koloru. i miejsce, do którego po trochu mi tęskno. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. HEJ

    Kasiu Szwecja kojarzy mi się z jagodami które rosną dosłownie wszędzie, z zapachem kawy którą Szwedzi piją non stop, z szacunkiem do natury i dbaniem o środowisko, z bezpieczeństwem - wszystko jest przemyślane i przetestowane z tysiąc razy, z dobrym szwedzkim kinem, z wysokimi mandatami, z....... i można tak wymieniać bez końca

    Kram/Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Kasiu:) Szwecja kojarzy mi sie z wieloma fajnymi rzeczami ale przede wszystkim kojarzy mi sie z ABBA!!!Tak bylo i bedzie:) W piatek po raz kolejny ogladalam Mamma Mia z moja ukachana Meryl Streep...to byl niezwykle rozspiewany wieczor;)
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  9. Emil! Od dzieciństwa Szwecja kojarzy mi sie z Emilem:)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafilam na Twoj blog niedawno. Szwecja kojarzy mi sie ze wspanialym, pomyslowym, funkcjonalnym i ergonomicznym dyzajnem, z IKEĄ, z komisarzem Wallanderem z ksiazek Henninga Mankella, i blogiem Benity Larsson "Chez Larsson" http://chezlarsson.com/ . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szwecja kojarzy mi się.........hm.........z Twoim blogiem Kasiu i oczywiście wycieczką promem:-))

    Usuń
    PS cos namieszłam chyba z tymi komentarzami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba będę jedyną osobą której Szwecja kojarzy się z ŁOSIEM :):)
    Oczywiście nie tylko ale to pierwsze co mi na myśl przychodzi !!!
    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szwecja kojarzy mi się ze słońcem, czystością, naturalnością. Z pięknymi ludźmi i uśmiechem.
    Mając 18 lat popłynęłam z koleżanką promem do Szwecji, i choć nie miałyśmy wykupionych biletów z możliwością wyjścia na ląd - mogę powiedzieć że otarłam się o ten kraj. Bliski mi z jakiegoś powodu.

    Pozdrawiam!
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  14. Szwecja kojarzy mi się z... chlodem, czystoscia, nieskazitelna przyroda ale i dobrym designem, wyczuciem smaku i proporcji ujetym w oddychajacej przestrzeni...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szwecja kojarzy mi się z przestrzenią, bielą i... brzozą :)

      Usuń
  15. Szwecja kojarzy mi się...
    z tym, co mroczne, tajemnicze, surowe - jak w filmach Ingmara Bergmana...
    z tym, co jasne, beztroskie, pogodne - jak w książkach Astrid Lindgren...

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie z trollami :) Nie wiem dlaczego, bo to chyba bardziej islandzkie stwory...
    A poza tym z otwartymi przestrzeniami i dziką przyrodą.
    A nawiązując do tematyki bloga, czyli wnętrz, to w Szwecji i całej Skandynawii rzuca się w oczy przywiązanie do tradycji w wystroju. Tam rzadko kto wyrzuca stare meble. One maja duszę, zawsze można je przerobić, wykorzystać w inny sposób. Pewnie wynika to z faktu, że ich wzornictwo jest ponadczasowe...

    OdpowiedzUsuń
  17. I z cynamonowymi bułkami oczywiście :) Mniam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Szwecja kojarzy mi się z zimnem :( no dobra - i z fiordami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Och Kasiu, Szwecja?
    To grube zimowe kapcio-skarpety w chłodne wieczory, śnieg za oknem i trzaskający ogień w kominku, to stolica tysiąca wysp, to czerwone domki, to nagroda Nobla, ABBA, dzieci z rumianymi policzkami i białymi włosami, to domy pełne światła, bieli, to oczywiście IKEA:P, to Akka z Kebnekaise i Nils - czyli moja ukochana książka Selmy Lagerlof "Cudowna podróż", którą pochłaniałam jako dziecko i którą właśnie teraz czytamy dzieciom na dobranoc...moglabym wymieniać godzinami, bo Szwecja to po prostu moja miłość :) I od zawsze gdzieś tam pojawia się w moim życiu..."pracowa" wycieczka do Sztokholmu, szef Szwed...

    Skusiłam się na candy u Ciebie bo TA data to jest ważna data dla mnie:) (-go rocznica ślubu,A 10-GO WKRACZAM W NOWY ETAP ŻYCIA (czyli zmiana kodu na 3 z przodu:P)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi Szwecja kojarzy się z przestrzenią, z dzikimi lasami, z drewnianymi domami, pustymi drogami, chłodnym powiewem wiatru, z wolnością, swobodą, z naturą... i wielkimi podatkami dla bogatych ;)
    Pozdrawiam pięknie i zapraszam do siebie: http://wnetrzazewnetrza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Kasiu,
    Szwecja...cóż,że ze Szwecji:-)
    Pierwsze skojarzenie: IKEA i jeszcze raz IKEA.
    Ale tak naprawdę uwielbiam, kocham wszystko: Dzieci z Bullerbyn, IKEA, Mankella, Larssona, Bergmana,wzornictwo, ABBA, wszechobecną biel. Nigdy nie byłam,ale mocno wierzę, że kiedyś...mam wrażenie, że dobrze bym się tam czuła. Ale bardzo proszę bez skojarzeń, że zimna, oziębła, czy coś koło tego:-)
    Ciepło więc pozdrawiam
    Aldona

    OdpowiedzUsuń