środa, 1 sierpnia 2012

WAKACJE W RYBACKIM DOMKU

Co byście powiedzieli na spędzenie wakacji w rybackim domku położonym 280 km od Paryża? La Maison sur le Quai składa się z trzech kondygnacji i pomieszczenia gospodarczego służącego dawniej do sprzedaży ryb po połowie. To typowa zabudowa popularna w tamtym regionie. Z tarasu na piętrze można podziwiać piękny widok rozciągający się na morze. Wnętrza zostały całkowicie odnowione. Zaaranżowano je w klimacie, który bardzo mi odpowiada - stanowi mieszankę prostego stylu z elementami nautical. I chociaż nie jest to moja ulubiona Skandynawia, to chętnie spędziłabym tam całe lato.

Miłego dnia!






Źródło wszystkich zdjęć: La Maison sur le Quai

13 komentarzy:

  1. Oj Kasiu, bo jeszcze trochę i zmienię wakacyjne plany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, dzisiaj jest Twój pierwszy dzień urlopu, jeśli dobrze pamiętam? :)

      Usuń
  2. O tak!Lubie takie klimaty,lubie Francje wiec dlaczego nie?! na wakacjach jeszcze nie bylismy w tym roku,wszystko przed nami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leandra, no, to wybór miejsca wyjazdu masz już "z głowy" ;).
      Mnie specjalnie do Francji nie ciągnie, ale dla spędzenia urlopu w takim domku zrobiłabym wyjątek :)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Oj jacie Kasiu tozto marzenie!!!! az serce sie cieszy patrzac i zarazem smuci, ze samemu sie takiego domeczku przytulnego nie ma! Jak ja ci zazdroszcze morza, tak tesknie nad morze! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syl, pracujemy obecnie nad stworzeniem wnętrz w klimacie nadmorskiego domku w środku miasta :). Super sprawa - w takim apartamencie można mieć wrażenie, że wakacje trwają cały rok :). Ja czuję się w tym stylu jak ryba w wodzie :).

      Pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń
  4. Cudo!!!!! Uwielbiam nadmorskie klimaty :) Marzę o domku nad morzem.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadać domek nad morzem - ideał! :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. to się nazywa widok z okna .... piękny wakacyjny klimat .. i mnie marzy się taki domek :))pozdrawiam ciepło ..

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też (chętnie spędziłabym tam całe lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale przecudny widok z okna!!! Urocze kalosze w 3 rozmiarach:)

    OdpowiedzUsuń