czwartek, 2 sierpnia 2012

TOREBKA Z KLOCKÓW LEGO

Poznałam dzisiaj bardzo sympatyczną i kreatywną osobę. Agnieszka Biernacka, bo o niej mowa, właścicielka marki agabag, projektuje torebki z klocków LEGO. Jej stoisko znaleźć można na tegorocznym Jarmarku Dominikańskim odbywającym się w tej chwili w Gdańsku.

Mogłam już nie tylko w internecie, ale również na żywo obejrzeć LEGO-kopertówkę.

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie zajrzała do środka. Jej wnętrze wykończone jest błyszczącą podszewką z firmową metką. Zapinana jest na klocek. Można zakupić jedną z gotowych lub zamówić inną o dowolnych wymiarach i wybranym kolorze.

Agabag ma w swojej ofercie także pendrivy, breloczki, klamry do pasków, spinki do mankietów i biżuterię z klocków. Spodobały mi się białe skręcone kolczyki i wkrótce po nie wrócę. Aga, mogłabyś mi je odłożyć?

Żeby nawiązać do tematyki DP-bloga tylko podam, że w planach jest produkcja lamp i mebli z LEGO.

Collage wykonany ze zdjęcia: agabag

Moim zdecydowanym faworytem jest niebieska kopertówka. Byłaby to już moja trzecia torebka w tym kolorze, ale pierwsza z klocków.

Udanego czwartku!

9 komentarzy:

  1. Ach widziałam ja i miałam w rękach, świetna sprawa, cena przygniata, ale za innowacje się płaci, pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agabag mogłaby pojawić się w gdyńskim SUPER SAMIE :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Jaki zaskakujący pomysł! Brawo Pani Agnieszko!
    Wybrałabym torebkę w kolorze białym, ale czy takie są? Klocki tak, więc przypuszczam, że torebkę da się wykonać. Cena jest przeze mnie akceptowalna.

    Anna z Gdańska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Anno, zgadzam się z Panią w 100%-tach. Pomysł jest zaskakujący.
      Słyszałam wcześniej o torebkach projektowanych przez Agnieszkę Biernacką i cieszę się, że mogłam je obejrzeć "na żywo" i zerknąć do środka :)

      Udanego czwartku!

      Usuń
  3. Ale super pomysł, a ta niebieska jest faktycznie bardzo fajna, oj muszę się wybrać na Jarmark:)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW ...jak miłośnik lego jużz wiem na co bede zbierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lasche, na firmowej stronie Agnieszki znalazłam jeszcze okrągłe bombki z LEGO. Są świetne! :)

      Pozdrawiam

      Usuń