czwartek, 30 sierpnia 2012

STYL LUCY CHADWICK

O Lucy Chadwick dowiedziałam się oglądając w zeszłym roku krótkometrażowy materiał zrealizowany przez The Selby dla sieci sklepów odzieżowych Zara.
Akcja filmu zaczyna się w chwili, gdy Lucy schodzi z antresoli, odsłania okno, a następnie kieruje swoje kroki do kuchni, aby zaparzyć poranną kawę. Wiadomo o niej tyle, że jest absolwentką Oxfordu, a obecnie prowadzi galerię Museum52 w Nowym Yorku. Jej zainteresowania, aranżacja wnętrz i styl ubierania się od czasu premiery stały się wzorem i inspiracją dla wielu kobiet na całym świecie. Nie wiem czy to nie przesadzone, ale znalazłam kiedyś artykuł, w którym określano ją mianem ikony mody. 

Styl Lucy Chadwick jest na pewno charakterystyczny i konsekwentnie przez nią kontynuowany. Jeśli miałabym krótko go opisać to użyłabym określeń: oryginalne okulary firmy Cutler and Gross, włosy upięte wysoko na środku głowy, ponad gabarytowe koszule, oversize swetry i złote dodatki.


Strefa dzienna to open space. Natomiast część prywatna znajduje się na antresoli.

Proste aranżacje z nowojorskiego loftu przypominają mi styl, który widuję w Szwecji.


Jasne i neutralne wnętrze z designerskimi dodatkami.



Zapraszam na film:

 Zdjęcia: The Selby

9 komentarzy:

  1. "oryginalne okulary firmy Cutler and Gross, włosy upięte wysoko na środku głowy, ponad gabarytowe koszule, oversize swetry i złote dodatki" nic dodać nic ująć:)a wnętrza pachną skandynawskim urokiem:)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, dziękuję. Ja Tobie również życzę miłego dnia!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Podoba mi się taki styl, szczególnie biała jedwabna koszula i cudowne mokasyny.
    buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jaga, o tak, biała koszula to genialny wynalazek, elegancki i totalnie niepraktyczny, który uwielbiam :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Kasiu, obejrzałam film z zaciekawieniem :-) Okulary cudne, chciałabym takie mieć :-)
    Wszystko fajne, takie artystyczne i niewymuszone.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że trafiła na tego bloga.
    Czuję, że moje oczy nacieszą się dobrymi inspiracjami.
    Na ten film trafiłam jakieś dwa tygodnie temu.
    Mogę go oglądać codziennie. ♥ .
    Zarówno styl mieszkania jak i samej bohaterki, jest idealny jak dla mnie. Z małą różnicą - osobiście preferuję blond :)
    Pozdrawiam, i obserwuję od dziś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny styl, niby nic szczególnego, wszystko takie proste, a tak niesamowicie stylowe i inne, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń