poniedziałek, 20 sierpnia 2012

ROZSTRZYGNIĘCIE URODZINOWEGO KONKURSU DP-bloga

Ogłaszając konkurs czułam, że nie będzie łatwo z wyborem zwycięzcy i nie pomyliłam się. Miałam spory dylemat.

Wszystkie nadesłane przez Was komentarze były pełne optymizmu. To miłe, że potrafimy dostrzec piękno w promieniach słońca padających na otwartą książkę, drobnych sprzeczkach podczas gry w Chińczyka lub oglądając gwiazdy przez okno w dachu sypialni.

Chciałam wszystkim bardzo serdecznie podziękować, że poświęciłyście czas i wzięłyście udział w konkursie. Będę się powtarzać, ale znowu dzięki tej zabawie odkryłam wiele ciekawych blogów.


Wybrałam komentarz, którego autorką jest k. właścicielka bloga "THIS and THAT".
(Dodam tylko, że trzynastka to moja szczęśliwa liczba.)
 
Serdecznie gratuluję!

Proszę o podanie na adres mailowy listy@dobreprojekty.com:
- imię i nazwisko
- adres do wysyłki
- telefon
- adres mailowy

Bardzo dziękuję wszystkim uczestniczkom!

14 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    Będzie się ślicznie prezentował:)

    Pozdrawiam

    DM

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bralam udzialu (bo new port byl moim faworytem) ale serdecznie gratuluje:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamo, nie wierzę :))))))))))))))))))))))))))) jupi!
    dziękuję za tak wielkie wyróżnienie, pędzę pisać maila.


    OdpowiedzUsuń
  4. Spora konkurencja tym większe gratulacje;-)) a ja na pocieszenie kupię motyla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasia z Gdyni?
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. tak pozdrawiam serdecznie z Gdyni. Czekanie na rozstrzygnięcie konkursu było dla mnie naprawdę wielką frajdą:-)

      Usuń
  5. Gratuluje zwyciezczyni a Ciebie Kasiu serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za pech... mój komentarz był 13ty... :( ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i pozdrawiam, a Tobie Kasiu dziękuje za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć Kasiu! Przelotem jestem w domu:) - pomiędzy wyjazdami, więc szybciutko zaglądam na ulubione blogi:) Gratuluję wygranej:))) - szkoda, że to nie ja:(..
    A u Ciebie same cuda, jak zawsze przeczytałam wszystko z przyjemnością.. Pomysł ze zdjęciem samolotu w łazience - rewelacja.. Rozmyślam do dawna nad fototapetą w sepii do łazienki, może się zdecyduję:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę i Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń