środa, 15 sierpnia 2012

CZARNO-BIAŁE PASY

O tym, że bieli do twarzy z czernią powszechnie wiadomo. Mocne, graficzne, czarno-białe pasy idealnie odnajdują się we wnętrzach w stylu skandynawskim, glamour, pałacowym, a nawet rustykalnym. Są nieocenione w aranżacji i muszę to napisać, chociaż nie lubię tego określenia, ponadczasowe. A może spróbujecie dodatkiem czerni i bieli odmienić swoje wnętrza? Jeśli potrzebne byłyby wskazówki jak stosować czarno-białe pasy to zapraszam do mojego wcześniejszego posta TUTAJ.


 Collage ze zdjęć: Svpply, Be-still.

 Collage ze zdjęć: Houzz, Bolaget.

Na zdjęciu grafika "New Port" z limitowanej kolekcji dostępnej w DOBRE PROJEKTY - SKLEP.

W Gdańsku jest dzisiaj pochmurnie i sennie. Czyżby to już koniec lata?

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam to połączenie kolorów. W biało czarne pasy mam dywanik, uwielbiam go, ale muszę prać co tydzień, bo dzieci, pies...

    Pozdrawiam :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kasiu! U nas tez dzisiaj pochmurny dzien.Moze lato sie konczy...
    Uwielbiam B&W i niesamowicie mi sie podoba fotka tej sypialni.Lubie taki minimalizm
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leandra, czyli w Gdańsku mamy podobną pogodę jak w Suffolk :). Wiesz, mam nadzieję, że to jednak nie koniec lata i będziemy mogli jeszcze cieszyć się słońcem.

      Pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń
  3. Jaka szkoda, ze New Port nie jest do wygrania w candy...obstawialam wlasnie ten...:))
    bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucieszyłabym się, gdyby w głosowaniu wygrał właśnie New Port, bo to moja ulubiona grafika z naszego sklepu. Jednak fanki owadów były w miażdżącej większości :)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. świetne połaczenie ... moja mama uwielbiała je we wszystkim ciuchach narzutach itp.. teraz już stwierdziął ze jest za stara i woli cieplejsze kolorki ... a mnie osobiscie się podoba takie połaczenie straszelnie ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina, jak to "za stara"? :).
      Też lubię to połączenie, chociaż z umiarem.

      Pozdrowienia dla Ciebie i dla Mamy też :)

      Usuń
  5. Cześć Kasiu:) Rzeczywiście black i white są ponadczasowe:) I bardzo eleganckie.. Ale powiem szczerze, że w normalnym życiu:) - wolę więcej kolorków:)
    Znowu pada... Nie masz wrażenia, że w większość wolnych dni w Gdańsku pada:)? To jakiś pech normalnie.. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dla mnie może być nawet chłodno, ale błagam niech nie pada :)
      Trzymaj się ciepło! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. mam w domu takie pasy :) rolety w salonie takie uszyłam :) i poduszki tez mam :D lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację- takie pasy są ponad czasowe. W moim domu są przeze mnie wykorzystane i uwielbiane...:)

    OdpowiedzUsuń