poniedziałek, 11 czerwca 2012

LITERY Z DRUTU

Osoby, które śledzą mojego bloga już od jakiegoś czasu na pewno zdążyły zorientować się, że szczególną sympatią darzę dekoracje typograficzne. Wszelkie litery, napisy, cytaty są mile widziane w projektowanych przez nas wnętrzach. Personalizują je i pomagają pokazać gościom co w życiu cenimy i jakimi wartościami się kierujemy.
Pokazywałam już typograficzne dywany, kubki z literami, a dziś nadszedł czas na litery wykonane z drutu.


 
Collage wykonany ze zdjęć: Impressionen.

 "S", "H" - BoConcept; "L", "A" - Urban out Fitters; "Live, Love, Laugh" - Amazon; "Smile" - PB Teen. 

 Zdjęcie: byWilma.com

26 komentarzy:

  1. Rewelacyjne.
    Pozdrawiam Kasiu z Mazur.
    Jolanda

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam kiedyś zrobić kokardkę z drutu, nic z tego nie wyszło, ale jak patrzę na ten napis love to wydaje mi się, że jest to do zrobienia! Może z grubszym drutem będzie łatwiej? Druciane napisy wydają mi się bardziej oryginalne, no i lżej wyglądają ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, przypuszczam, że to niełatwa sprawa samemu wykonać taki napis.
      Zgadzam się z Tobą w 100-tu procentach - napisy druciane są wizualnie "lżejsze" i bardziej oryginalne od stosowanych często pełnych liter.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Kasiu sa swietne, tez uwielbiam wszelakie literki, slowa i cytaty:-))) te pierwsze druciane literki podobaja mi sie naj naj!

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syl, mi także napis z pierwszego zdjęcia podoba się najbardziej i to właśnie on był inspiracją do stworzenia materiału o drucianych literach.

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Fajne takie delikatne w doborze.
    Ja na razie jestem na etapie styroduru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styrodur - jak najbardziej tak. Gdy planujemy napisy przyklejane do ściany to jest on idealny. Niestety nie sprawdza się już tak dobrze, gdy wykonamy z niego wolnostojącą dekoracją. Jest zbyt lekka i łatwo się przewraca. Wolę wtedy wybrać cięższy materiał.

      Usuń
  5. właśnie myślę nad napisem na drzwi wejściowe i nic mądrego nie przychodzi mi do głowy..czekam na oświecenie, jakiś impuls!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ulubiony napis, motto, maksyma... to DO THINGS WITH PASSION OR DON'T produkcji własnej ;). Co prawda nie zdecydowałam się na umieszczenie go na drzwiach wejściowych, ale znajduje się w centralnym punkcie domu. Nie da się go nie zauważyć.

      Karolina, daj znać jak pojawi się pomysł. Jestem ciekawa :)
      Trzymaj się!

      Usuń
  6. świetne, ten ostatni napis dosyć prosty do wykonania :]

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze literki są super ,ale wymagały cirpliwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaga, myślisz, że to hand made? Zakochałam się w tych literach totalnie! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Kasiu! Są fantastyczne! Dziękuję za kolejne niezwykłe inspiracje:)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to ja dziękuję - za miły komentarz i Twoje kulinarne cuda :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Och, ja też szaleję za wszystkim, co ma literki, cyferki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam literki, a także szyldy z przeróżnymi sentencjami, co chwilę ich u mnie przybywa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne ...i chyba łatwe do zrobienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te, które podobają mi się najbardziej, czyli litery przestrzenne, chyba są bardziej skomplikowane w wykonaniu (przynajmniej dla mnie) :)

      Usuń
  12. Cześć Kasiu! Super te literki, nie będę oryginalna, ale napiszę i ja, że bardzo podobają mi aranżacje z literowe, szyldy itp:)
    Jak tam Euro:)? Na mecze nie wybieramy się, zdecydowanie wolę stadion jak nie ma tam widowni:) Wczoraj Hiszpanie z radości usiłowali całować Neptuna:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Hiszpanów w Gdańsku jest mnóstwo :). Właśnie skończył się mecz Szwecja-Ukraina. Oglądałaś? Niesamowita jest ta drużyna szwedzka. Średnia wzrostu to 180 cm :). Ten zespół ma najwyższych zawodników (zaraz po Niemcach). Przypominają raczej zespół koszykarzy niż piłkarzy :).
      Ciekawe jaki wynik przyniesie nam jutrzejszy dzień?

      Pozdrawiam Aniu serdecznie!

      Usuń