piątek, 15 czerwca 2012

CANDY ROOM

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić projekt, który wywoła dziecięcą radość w największym nawet ponuraku. 

Największy importer i sprzedawca słodyczy w całej Australii firma Sweet Enough po sukcesie hurtowym zdecydowała się wejść na rynek detaliczny. W wyniku czego powstał pomysł na stworzenie "Candy Room" - sklepu ze słodyczami. Projektem aranżacji zajęła się Red Design Group. Wnętrze sklepu miało z poczuciem humoru przywoływać pozytywne emocje i wspomnienia z dzieciństwa. Aranżacja wprowadza w świat iluzji i fantazji. Podoba mi się propozycja polegająca na pomalowaniu ścian na biało i użyciu oszczędnej, linearnej grafiki. Czarną linią stworzono sugestywne elementy wnętrza: parę unoszącą się nad garnkiem, zegar ścienny czy hokery "ustawione" pod barem. 


Prosty, a zarazem efektowny pomysł!

Udanego weekendu!








Wszystkie zdjęcia: Red Design Group

18 komentarzy:

  1. wow, niesamowity!!!aż strach pomyśleć, co by było gdyby moje dziewczyny tam wpadły:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooooooo, świetne to!! strach pomysleć, co byłoby, gdybym JA tam wpadła :D
    dietadietadietadietadieta...

    OdpowiedzUsuń
  3. No_no_No :)
    Podoba się. Nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykłe miejsce! Po obejrzeniu pierwszej fotki przez moment myślałam, że to rysunek :) Efekt bajkowy. Widzę, że miałabym co robić w tym miejscu: "fill and take home", podoba i się...

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamma mia! W takim sklepie można spędzić wieczność! A linearne grafiki jak z Kabaretu Starszych Panów ;) Lampy- uwielbiam! Pozdr, ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie na DB-blogu! A czy ten linearny motyw nie pojawiał się też na wstawkach w "Wojnie domowej"? Zastosowali go także w serialu o Paddingtonie: http://www.youtube.com/watch?v=kHg6QjhvsCM. Myślę, że to dużo ciekawsza wersja niż ta animowana, którą serwują naszym maluchom.

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Fakt w "Wojnie domowej" też. We wstawkach-wizualizacjach Pawła ;) W sumie okazuje się to być motywem ponadczasowym ;)Może jakiś post na ten temat? A Paddington w radiowej Trójce, w wykonaniu Manna i Wasowskiego?

      Usuń
    3. No, tak, pamiętam również o tej wersji :). My skupiliśmy się głównie na książce o Paddingtonie :).
      Myślałam o napisaniu posta na temat użycia tego typu grafiki w aranżacji wnętrz :). Znalazłam już nawet kolejną taką realizację, ale nie jest tak dobra jak Candy Room, więc się zastanawiam czy jest sens :). Na razie mam mnóstwo tematów projektowych naszej produkcji (czyli DOBRYCH PROJEKTÓW), więc tym postaram się Was pomęczyć w niedalekiej przyszłości :)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Super miejsce i ciekawy pomysł na aranżację, to wszystko wygląda jak jakaś kolorowanka i do tego jeszcze te słodycze, jednym słowem bajka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście :) wygląda jak wielka kolorowanka :).

      Usuń
  7. Słodkości <3 <3 <3
    Też z początku myślałam, że pierwsze zdjęcie to rysunek, świetna koncepcja, wygląda jakby dziecko narysowało sobie sklep ze słodyczami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, jak w bajce, biel podkreśla słodyczowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja.....:)))nie wspomne o slodkosciach ale slabosc mam wielka do nich...pozdrawiam Kasiu.
    ps...wyslalam jeszcze jednego maila do Ciebie i nie wiem czy gdzies sie zagubil? chodzilo mi o kupno jdnego z tych obrazkow tylko czy posiadacie jakis katalog Kasiu ? chcialam poszperac z Magda , cos wybrac i kupic..:)))Milego Dnia

    OdpowiedzUsuń
  10. FANTASTYCZNY lokal ! i ten słodki kolor kolor kolor! :)))

    OdpowiedzUsuń