środa, 9 maja 2012

ZESTAW KOLORÓW NA LATO

Powracający jak bumerang zestaw kolorów na lato to biel, ultramaryna i kobaltowy błękit. Niebieskie są meble, tkaniny, farby i płytki. W połączeniu z bielą i gołębimi szarościami tworzą moje zestawienie idealne!

Wkrótce zapraszam na materiał, w którym zabiorę Was do... pracy. Pokażę na czym ona polega i jak wygląda jeden dzień z życia ekipy DOBRYCH PROJEKTÓW.

To niebawem, a dzisiaj chciałam wszystkim czytelnikom DB-bloga życzyć naprawdę udanej środy!


Stylizacja: Lotta Agaton

Zdjęcie: Unruh photo

 Zdjęcie: DOBRE PROJEKTY

29 komentarzy:

  1. Kasiu Tobie również życzę arcy udanego dnia i przyznam szczerze, że z niecierpliwością czekam na pracowy post! Kolory- wciąż i niezmiennie piękne i rozważane w dodatkach tarasowo-balkonowych, tylko nie potrafię się zdecydować na ich ilość.

    OdpowiedzUsuń
  2. No no :) niebieskiej kuchni bym nie chciała... ale chętnie Was podglądnę :)

    Słonecznego dnia! W Katowicach niebieskie niebo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam serdecznie!
      W Gdańsku też mamy dzisiaj niebieskie niebo i 100% słońca :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie to zestaw nie tylko na lato, doskonały na poprawe nastroju:) Już przebieram nogami z niecierpliwością w oczekiwaniu na relację z pracowni
    miłego dnia
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie taki zestaw kolorystyczny jest u mnie w kuchni.
    Pozdrawiam Kasiu bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. stanowczo jeden z moich ulubionych zestawów kolorystycznych :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawi mnie dzień pracy Twojej ekipy. A teraz coś co nasza polonistka wbiła mi do głowy na całe życie ,,naprawdę naprawdę pisze się razem a na pewno na pewno pisze się osobno" powtarzała jak mantrę, mimo wielu wątpliwości w ortografii co do innych zasad ta siedzi mi w głowie i już, więc chcę się nią z tobą podzielić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj takie talerze na ścianie w niebieskościach to moje marzenie ... myślę o nich od dawna ale jakoś weny brak , do moich wszechobecnych szarości byłyby idealne :)) chyba czas zakasać rękawy i wziąć się do pracy ale muszę wymyślić jak zamocować wieszadełko do talerzyka o innym przeznaczeniu niż wiszenie :))) miłej środy !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, jakby nie wyszło z haczykiem to od biedy można poratować się tapetą :) http://dobreprojekty-blog.blogspot.com/2011/08/porcelanowa-tapeta.html

      Pozdrawiam bardzo serdecznie! :)

      Usuń
  8. Tez ostatnio mam zajawkę na odcienie niebieskości- to chyba tęsknota za wakacjami :-). Za jakiś czas pokaże nowe poduchy na tarasowe meble własnie w tych odcieniach. A chętnie podglądnę prace twojej ekipy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy, chętnie zajrzę obejrzeć nowości :)

      Dla tych, którzy jeszcze nie czytali wklejam linka do mojego wpisu z początku tego roku, w którym jest zdjęcie prezentu, jaki przesłała mi Lucy http://dobreprojekty-blog.blogspot.com/2012/01/miy-prezent.html. To bardzo twórcza i utalentowana osóbka!

      Usuń
  9. Piekne Kasiu! Bardzo energetyczny kolor:-))) Pozdrawiam cieplusio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syl, powiem Ci, że na moim ekranie monitora jest chyba jeszcze bardziej energetyczny niż na żywo :)
      Pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń
  10. Dla mnie bajka, wobec moich upodobań zmieniam tytuł na "ZESTAW KOLORÓW NA LATA" :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha. Super tytuł! :) Mam zmienić? ;)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. zapracowałam się i nie potwierdziłam - jeśli Twój też na lata - to świetnie :))
      ja mam słabość do tego typu ornamentów, a jeśli kobalt w nich dominuje - to już zawrót głowy!

      Usuń
  11. Ultramaryna i kobalt-bardzo lubie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. tak czułam, że mój wiatrołap to czysta ultramaryna ...choć osiągnięty przypadkiem ...celowałam w trochę inny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam z niecierpliwością na relację z pracy :) Miłego czwartku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kolory. Niebieski + biel = świeżość, czystość i ponadczasowość. Nie trzeba szukać inspiracji w chińskim lub holenderskim wzornictwie, ceramika z Bolesławca w niczym im nie ustępuje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne jako dodatek :)

    OdpowiedzUsuń