niedziela, 15 kwietnia 2012

TETI

Przedstawiam Wam "Teti"  jedną z moich ulubionych ostatnio lamp. Zaprojektował ją w 1970 r. włoski architekt Vico Magistretti. Jest utrzymana w stylistyce lat 70-tych. Idealnie pasuje zarówno do wnętrz klasycznych jak i nowoczesnych. Może być kinkietem lub lampą sufitową.
Jest dostępna również w innych kolorach. W bieli też wygląda rewelacyjnie! 

Ma taki sympatyczny design, więc jak jej nie lubić?

Zdjęcie po prawej stronie: Frida Ramstedt i Alvhems Fredrik Karlsson. Stylizacja: Sarah Widman. 

10 komentarzy:

  1. ta lampa kojarzy mi się z wyjściem ewakuacyjnym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że moja ulubienica średnio Wam się podoba ;)
      Jak to możliwe? ;) Przecież jest rewelacyjna :):)

      Usuń
  2. Przyszłam ratować honor lampy :) mnie się podoba ...gdyby nie jej cena wylądowałaby u mnie w korytarzu kiszce ...ale w wersji kolorowej ...tylko ja potrzebuje 3 takich i już robi się ciężko na sercu i lekko w portfelu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lasche, to jesteśmy już dwie :)
      Ja potrzebuję jednej białej :)

      Usuń
  3. Cześć Kasia
    lampa fajowa i kolor czarny rewelka najbardziej mi się ten kabel w sprężynkę podoba
    Miło zajrzeć do znajomych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi miło znajomych witać :)
      Trzymaj się ciepło!

      Usuń
  4. mnie się baaardzo podoba i u mnie by pasowała na bank :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu do Twoich wnętrz rzeczywiście lampa Teti pasowałaby idealnie. Nie tylko czarna, ale i biała, a nawet w jakimś w żywszym kolorze :)

      Usuń