poniedziałek, 16 kwietnia 2012

SUMMER HOUSE

Uwielbiam wnętrza zaaranżowane w klimacie summer house. Białe deski na ścianach, prostota w kształtach i zastosowanych materiałach plus dodatki: poduszki, zasłony i pościel w delikatnych barwach pasteli. Takie wnętrze sprawia, że przez cały rok czuć klimat wakacji. Idealnie!

Have a nice Monday!

Zdjęcie po lewej stronie: Gardener&Marks. Po prawej - koszyk z oferty Mango.

Zdjęcia: Gardener&Marks

1 - stołek, 2 - szklanki, Nordal; 3 - karafka, Zara Home; 4 - fartuszek, 5 - forma do pieczenia Niklas, 6 - ramekin Niklas, Duka; 7 - poduszka, H&M Home.

19 komentarzy:

  1. Sliczne dodatki Kasiu, jeju jest tyle mozliwosci, kolorow i designow, ze serce mi sie za kazdym razem cieszy jak widze i dokrywam! Dziekuje za przyblizanie nam przeroznych marek, designerow i styli! Twoj Blog jest wyjatkowy!!!!

    P.S. Wczorajsza lampa bomba! Naj naj podoba mi sie ten poskrecany jakby telefoniczny kabel!
    U nas nie przestaje padac! A ja zaziebilam gardlo! Auuaaa, pozdrawiam ale nie sciskam ;-)) bo jeszcze bym zarazila ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syl, Twój post przeczytany rano działa jak kubek gorącej kawy :). Bardzo dziękuję! To niesamowicie miłe, co napisałaś o moim blogu :)

      U nas jak na razie piękne słońce :).
      Syl życzę Ci zdrówka! :)

      Usuń
  2. :):):) I się rozmarzyłam przed pracą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) A ja miałam umieścić dziś nowego posta o sypialniach, ale niestety nie dam rady. Praca, praca, praca. Może uda mi się wieczorem.

      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!:)

      Usuń
  3. JAK JA KASIU KOCHAM TAKĄ ZIELEŃ-POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko miło Cię znowu widzieć na moim blogu. Fajnie, że wpadłaś :). Lubię Twoje komentarze :)

      Usuń
  4. Piękne kolory... Mogłoby już to lato przyjść :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biel w połączeniu z pastelową zielenią - uwielbiam :)
    Miłego poniedziałku! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniedziałek minął tak szybko. Zanim się zorientowałam mamy już wtorek :). Zatem udanego wtorku! :)

      Usuń
  6. Cudowna karafka:)
    pozdrawiam poniedzialkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Lucy, witam Cię serdecznie na DB-blogu!
      Ten kolor kojarzy mi się ze słoneczną pogodą, a taką mam dzisiaj za oknami naszego biura :)

      Usuń
  8. Kasiu:) Jeju, kiedy można tam jechać:)? Chyba już tęsknię do wakacji.. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja to nawet nie tyle tęsknię do wakacji, co chociaż do ciepłej wiosny. Dzisiaj mamy piękne słońce, więc może coś drgnęło w pogodzie :)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. ten miętowy stoliczek jest obłędny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Anitko!

      Zielony stolik ożywia tutaj całe monochromatyczne, jasne wnętrze.

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Witaj Kasiu! Podpowiesz mi coś? Mogę Cie prosić o informacje w sprawie desek.... jakie trzeba mieć by wygladały rustykalnie- chce je bielic, ale tego typu http://allegro.pl/podbitka-szalowka-boazeria-warszawa-tanio-jakosc-i2788690804.html mi jakoś nie pasuja i nie wiem gdzie szukać.Prosze o info.

    OdpowiedzUsuń