piątek, 27 kwietnia 2012

LUBISZ METAL?

Zdobione ręcznie metalowe pojemniki w kształcie jajek to mój dzisiejszy faworyt. Są doskonałe do przechowywania w nich drobnych przedmiotów. Mogą być świetną dekoracją nie tylko na Wielkanoc, ale i na cały rok. Jak myślicie?

1 - patera trzystopniowa, 2 - tace, 3 - patera, 4 - talerze, Nordal; 5 - pojemniki, Day Home.

 Zdjęcia: Magdalena Björnsdotter dla Lantliv. 

Powyżej zdjęcia wnętrz domu położonego w Örebro w środkowej Szwecji. Właścicielami są Jennie i Roger, którzy wszystkie pomieszczenia zaaranżowali w swoich ulubionych kolorach: bieli i czerni z dodatkiem metalu. Na każdym ze zdjęć znajdziecie metalowy pojemnik, o którym pisałam wyżej.

Udanego piątku!

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię metal, w każdej postaci nawet tej muzycznej (chociaż tu nie wszystkie "stopy" :P).

    Jajka bardzo ciekawe, dosyć nietypowe, fajnie urozmaiciłyby klasyczne wielkanocne dekoracje. Moimi faworytami są jednak talerze (4) :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać Kasiu, że do niedawna wręcz nie znosiłam metalowych dodatków w mieszkaniu. Odkąd jednak codziennie odwiedzam blogi i oglądam skandynawskie wnętrza zmieniłam zdanie, bo teraz widzę, jak piękną i zarazem prostą ozdobą może być na przykład srebrna wytłaczana taca. Coraz bardziej podobają mi się też te pojemniki, których BUM nastąpił chyba w okresie Wielkanocy :) Sama bardzo chętnie bym sobie takie sprawiła. Nie wiesz może, czy w Polsce można takie nabyć np. drogą internetową?
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Kasiu. Jajowe pojemniki wyglądają intrygująco i ekskluzywnie. Fajne są tece z nr 2. Pozdrawiam...ale dziś cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj zdecydowanie trafiłaś również w moje gusta. Marzy mi się taka metalowa taca, najlepiej w stylu marokańskim. Te metalowe pojemniki w kształcie jaja pierwszy raz widzę i bardzo mi się podobają. Zdecydowane I like it too :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tace i talerze są wspaniałe, w sam raz na mój przedpokój. stanowiłyby świetny komplet z moim zegarem, latarenkami i lampą marokańską:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię skandynawską biel

    OdpowiedzUsuń