sobota, 14 kwietnia 2012

EFEKT RĘCZNEGO FARBOWANIA

Urok przedmiotów i ubrań ręcznie farbowanych kolorowymi barwnikami tkwi w ich niepowtarzalności. Chciałabym Wam pokazać przedmioty, które zgodnie z aktualną modą przypominają w sposobie lakierowania i barwienia efekt tonalnie farbowanych tkanin.

Dywan z BoConcept imitujący batik...

...i niewielkie obiekty projektu Stephane'a Permentier'a, które mogą pełnić rolę stolików i stołków.

Co myślicie o trendzie na własnoręczne farbowanie? Kupujecie to? Mi osobiście podoba się bardzo.

Miłego dnia!

14 komentarzy:

  1. Ten dywan jest rewelacyjny... i jestem w szoku,że to dywan. Z własnoręcznym farbowaniem to mam mieszane uczucia... chyba nie dla wszystkich:)
    Jak jadę do pracy, mijam dom z cegły do połowy pomalowany w różowo-niebieskie kwiatki( olejnicą) i bynajmniej nie jest to przedszkole. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, na bank muszą mieszkać tam weseli ludzie ;). Może byli hipisi? ;D
      To ja Ci powiem, że w jednej z dzielnic Gdańska bloki też pomalowali w kwiaty, a nawet biedronki :). Hmmm...

      Pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń
  2. Dywan interesujący, ale niestety nie dla mnie. Zbyt dużo się na nim "dzieje".
    Bardziej podobają mi się podstawko_stołki. Trochę symetrii na nich jest i dzięki temu nie wprowadzają tyle "zamieszania" w otoczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dani, rzeczywiście na dywanie dużo "się dzieje", dlatego dla równowagi cała reszta wnętrza musi być uspokojona.

      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  3. Dołacze do waszej rozmowe i dodam ,ze najwazniejsza jest radosc życia.....:)))A dywan jest obłedny....mam wazon bardzo długi tak wlasnie farbowany.....czasami go wyciagam z mojego schowka i cos tam tworze.....:)Milej soboty:))
    ps...u mnie slonecznie...bajka:)a ja w szlafroku jeszcze :)))zebrac sie nie moge a raczej nie chce....wiec sie obijam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radość życia - oczywiście najważniejsza :)

      Widziałam wczoraj torebkę (nie pamiętam czy to było w Zarze czy w Mango)z podobnym przejściem tonalnym. Świetna!

      Sobotnie obijanie... hmm super... Ja dla odmiany jestem od rana w rozjazdach.

      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  4. Hm... stanowczo za ciemne przykłady :) bo jak mniemam kolorami też można się tak bawić... chętnie zamieszkałabym w tym domu, o którym pisze Szewc :)

    Udanego weekendu! Kolorowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka (Szewc...) zdecydowanie powinna umieścić jego zdjęcie na swoim blogu :)
      Mała Mi, dziękuję! Ja również życzę Tobie udanego weekendu! :)

      Usuń
  5. Własnoręczne farbowanie jest świetne, przedmiotów do domu nigdy nie farbowałam, ale mam na koncie zmianę koloru spodni, tak kiedyś sobie radziłyśmy z koleżankami:) Nie ma to jak dać drugą młodość ubraniom;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, trzeba było sobie kiedyś radzić :). Chociaż powiem Ci, że dzisiaj łatwiej jest chyba kupić gotowca niż samemu farbować. Czas jest na wagę złota i ciągle go mało. Przynajmniej ja to tak czuję :)

      Usuń
    2. Oj tak czas leci jak zwariowany, a szczególnie w weekendy;)

      Usuń
  6. Witaj Kasiu!
    Świetne te farbowane przedmioty, ale ja chyba nie podjęłabym się tego zadania.. nie jestem specjalnie uzdolniona manualnie ;) Niemniej jednak efekt jest bardzo ciekawy, myślę, że modne ostatnio pastele też wyglądałyby dobrze (choć może efekt nie byłby tak spektakularny).
    Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)
    Bardzo często do Ciebie zaglądam, ale jakoś nigdy nie miałam śmiałości pisać.. :)
    Pozdrawiam serdecznie i ..TAK, będzie "tego" u mnie więcej ;))
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malina, bardzo mi miło, że czytasz mojego bloga :). Nie można "nie mieć śmiałości" :). Trzeba, jak mówi nasz klient, atakować! :). W każdym razie bardzo się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga :). Chętnie przeczytałabym więcej o Strasburgu widzianym Twoimi oczami.

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Zatem zapraszam częściej :) Dziękuję za miłe słowa!
      Miłej niedzieli! :)

      Usuń