niedziela, 18 marca 2012

WHITE + SILVER + GOLD MOROCCAN POUFS

Chociaż za złotem we wnętrzach raczej nie przepadam, ale na jedną, małą, złotą, marokańską pufę myślę, że mogłabym przystać. A Wy?

Jeśli jesteście znużeni już trzema postami pod rząd dotyczącymi orientalnego stylu, to zapraszam na jutro. Będzie mi bardzo miło pokazać wizualizacje apartamentu w Sopocie, który obecnie realizujemy. Nastawcie się na dużą dawkę ultramaryny. Zapraszam!

Collage wykonany na bazie zdjęć z Boho-Morocco i Decor Pad.

Zdjęcie: Alder and Co.

Collage ze zdjęć: Boho-Morocco , Alder and Co.

 Zdjęcie: Alder and Co.

11 komentarzy:

  1. Pufę wybieram białą, ale poduszka z motylem w złotym kolorze, jak najbardziej mi pasuje :)))
    pozdrawiam i czekam na projekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, złoty motyl na płótnie - ciekawe zestawienie, prawda? A wszystko to idealnie pasuje na przykład do bielonej cegły. Złoto w takim surowym otoczeniu nabiera nowego wyglądu.

      Usuń
  2. Ja jednak byłabym za tą białą, albo szarą pufą. Chociaż przyznam się, że w mieszkaniu mam żaluzje koloru złotego, jak i klamki od drzwi i okien ;) Teraz już bym takich nie wybrała ;) A i jeszcze zdobione złote lustro w łazience, ale tam akurat mi się takie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, biała lub szara pufa byłaby idealnym dopełnieniem złotych elementów, o których piszesz. W zasadzie klamki i żaluzje, jeśli by się ktoś uparł, można by łatwo wymienić. No, ale jest to jakaś inwestycja.

      Pozdrawiam serdecznie z zamglonego dzisiaj Gdańska!

      Usuń
  3. A moim marzeniem są multikolorowe pufy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałaś na stronie Boho-Morocco tą ilość dostępnych kolorów? Rewelacja!
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  4. Te pufy są cudne i takie bajkowe, jak dla mnie odrobina rozweselającego połysku jak najbardziej ok. No to już przebieram nóżkami i czekam na jutrzejszą wizualizację :)
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, w tych pufach jestem zakochana na zabój :). Są idealne! No i pasują do wnętrz zaaranżowanych w każdym stylu.
      Udanej niedzieli!

      Usuń
  5. cudowne pufy.Podoba mi się biel i złoto.Latem często noszę taki zestaw.
    Motyl złoto-srebrny na lnie hmm to takie marokańskie, podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER, uwielbiam te ala-skórzane pufy we wnętrzach, dlatego przywiozłam sobie taką z Egiptu, tylko jasno - brązową :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. no ja jednak stawiałabym w wyborze na białą :) ale ze wzgledu ze inne nijak nie pasowałyby do mojego wnętrza :)
    ultramaryna ? brzmi baaaardzo interesujaco! Wpadne zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń