czwartek, 8 marca 2012

TERMOKUBKI NEW NORM

Jak podobają się Wam porcelanowe termokubki New Norm? Ozdobione są szerokimi pociągnięciami pędzla inspirowanymi japońską kaligrafią i filozofią - w kolorze nordyckich błękitów. Dekoracja graficzna harmonizuje z prostym, delikatnie zaokrąglonym u dołu kształtem kubków. Porcelana, z której zostały wykonane posiada podwójną ściankę izolacyjną. Pozwala to na dłuższe zachowanie ciepła płynów znajdujących się wewnątrz kubka nie nagrzewając zewnętrznych ścianek. Dzięki temu możemy bez problemu trzymać w dłoniach wypełniony gorącym płynem kubek.

Have a nice day!

Collage ze zdjęcia: Menu.

19 komentarzy:

  1. baardzo baardzo w moim typie

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki kubek termiczny kojarzy mi się z moją pracą i zimą. Gdy temperatura spada poniżej zera wiem, że w pracy będzie ciut cieplej a pracuję na naszym cudownym lotnisku im. Lecha Wałęsy :)
    Myślę, że z takiego kubka wszelkie napoje smakowałyby o wiele lepiej. Pozdrawiam znowu z mroźnego Gdańska :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, masz ciekawą pracę. Taki termokubek jest idealny.
      Znajoma znajomego też tam pracuje. Wkrótce otwarcie nowego terminalu?

      Jechałam kiedyś ze spotterami - niesamowita wiedza i jaka pasja! :)

      Nie dajmy się zwieść wiosennemu słońcu. Brrr... jest dzisiaj bardzo zimno.
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne - dla mnie obojętnie jaki - wszystkie fajne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, sprzedawane są jako czteropak, więc nie trzeba podejmować decyzji który wybrać :). I całe szczęście :), bo miałabym z tym problem, a tak biorę całość i już! :)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Cudne w swojej prostocie:)

    U mnie dziś śnieg:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, u nas dzisiaj świeciło piękne słońce. Śnieg już nie ma szans :). Wkrótce i u Ciebie stopnieje.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. To pociągniecie pędzla - takie proste - po prostu idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami nie trzeba daleko szukać, prawda? Najprostsze rozwiązania okazują się najlepsze :). Zwykłe maźnięcie pędzlem bardziej do mnie przemawia niż wymyślne wzory.
      Madziu, kubek jakby dedykowany dla Ciebie - twórczej plastyczki :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Cześć Kasiu:) Serdeczności z okazji kobiecego Święta:) A kubki super, urzekająca prostota..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję Ci za życzenia i za pamięć. Ja również składam Tobie wszystkiego najlepszego z okazji Naszego Święta :). A w sobotę Dzień Mężczyzn :)

      Usuń
  7. Kiedyś nie lubiłam chłodnych błękitów, ale teraz zaczęłam je doceniać.
    Szczególnie gołębie odcienie, które trafnie określiłaś skandynawskimi.
    Fajne kubki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bea, chłodne błękity lubię bardzo. Arktyczny błękit - idealny dla blondynek, prawda? Jednak w szafie oprócz loop'a nie posiadam nic w tym kolorze.

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Kasiu to już czwarty post niebieski pod rząd :) :) dopadło Cię :) a takie kubeczki to mi się z gorącą czekoladą kojarzą ...rzeczywiście to dobrze, że sprzedają w czteropaku ...już widzę je na półce z palety w białej kuchni obok ...ultramarynowej lodówki Smega hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lasche :) tak, tak - wiem :)
      Ale na tym nie koniec! ;) Mam nadzieję, że do niedzieli uda mi się zamieścić nowy post, a w nim wizualizacje z jednego z naszych ostatnich projektów, czyli duża dawka ultramaryny :)

      Usuń
  9. a jeszcze w takim odcieniu pastelowych jasnych turkusów gdyby byly to by mi do moich podkładek pasowały ...

    pomysł świetny!

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thymka, powinni zrobić możliwość kupienia na zamówienie każdego koloru z palety RAL. Nie każdy przecież gustuje w arktycznych błękitach i szarościach. Co Ty na to?

      Trzymaj się! Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Bardzo ładne, w moim stylu. Teraz wiosną przydałyby mi się w zielonych odcieniach np.Pantone 358C :)
    Zapraszam do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń