sobota, 24 marca 2012

ORIENTAL STYLE I POCZĄTEK ROKU

Nadeszła wiosna i to na szczęście nie tylko ta kalendarzowa. Rewelacyjne słońce, ciepło na tyle, że można na dobre pożegnać się z szalikiem. Uwielbiam tę porę, kiedy wszystko budzi się do życia. Dla mnie rok zaczyna się właśnie wiosną jak u pradawnych plemion słowiańskich, które wierzyły, że rozpoczęcie Nowego Roku nie przypada 1 stycznia, lecz na dzień równonocy wiosennej. To takie naturalne.

Zechciejcie spojrzeć na to, co przygotowałam na dzisiaj - marokańskie inspiracje po raz kolejny. A teraz wstańcie od komputerów i wyjdźcie na spacer. Nie można siedzieć w domu, gdy za oknem jest taka piękna pogoda! 


Inhale and exhale down ;)

Zapraszam na jutrzejszy materiał o naszym nowym projekcie pokoju w Lidingö koło Sztokholmu.

1 - poduszka, 2 i 3 - latarnie, 4 - szklanka, 5 - abażur, TineK Home; 6 - stolik, Nordal.
Zdjęcie po lewej stronie: Dar Kava.

10 komentarzy:

  1. Witaj Kasiu
    Rzeczywiście coś w tym jest wraz z nastaniem wiosny odczuwam jakby się rozpoczął nowy etap życia. W końcu się doczekaliśmy ciepłych dni :)
    Muszę przyznać, że urzekły mnie orientalne inspiracje a pufa jest moim numerem jeden na liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja uwielbiam wiosnę. To moja ulubiona pora roku.
      Pozdrawiam serdecznie Anonimowego Komentatora :)

      Usuń
  2. Uwielbiam wszelkie latarenki i lampiony, myślę,że jestem nawet od nich uzależniona:) Masz rację trzeba iść na spacer, muszę na 2 godzinki skoczyć do pracy, tradycyjnie idę pieszo, zresztą pracujemy po sąsiedzku:) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartujesz?! No, to teraz mnie zaintrygowałaś :)
      Pozdrawiam serdecznie i miłej pracy!

      Usuń
  3. To by było cudownie zaczynać nowy rok z pierwszymi dniami wiosny:) Latarnie i stolik świetne. Pozdrawiam i życzę miłego spaceru!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Kasiu ten anonim to ja oczywiście czyli Kasia z Gdańska :) Wczoraj piękny dzień mieliśmy ciekawe czy dzisiaj będzie powtórka :)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, tak podejrzewałam, że to Twój komentarz, a podpis po prostu się gdzieś zawieruszył :)
      Dzisiejszy dzień zapowiada się równie słonecznie.
      Planuję wiosennych porządków ciąg dalszy :)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Kasia prowadzisz fantastyczny blog....:)))Ja ostatnio szaleje za lampą od Tina K....W Polsce na chwile obecna jest nieosiagalna....pozdrawiam wiosenne....i zapraszam do siebie na moj raczkujacy blog:)))Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, witam Cię serdecznie po raz pierwszy na DB-blogu!
      W wiosennym katalogu TineK Home pojawiło się kilka nowych propozycji, które mogłyby być moim MUST HAVE :).
      Dziękuję za zaproszenie. Chętnie zajrzę na Twojego nowego bloga. Życzę powodzenia!

      Usuń