sobota, 4 lutego 2012

TOILE DE JOUY PO SZWEDZKU

Dzisiejszy post dedykowany jest wszystkim romantykom, którzy cenią sobie dekoracyjne detale. Ikea właśnie dodała do swojej oferty nową kolekcję tkanin. Wzór Emmie Land to inspiracja Toile de Jouy - klasycznym nadrukiem przedstawiającym sielskie scenki, zestawy figur i krajobrazów. Zainteresowanych tymi francuskimi motywami zapraszam do mojego artykułu z listopada ubiegłego roku TU

 Dziękuję za odwiedziny na DB-blogu, komentarze i serdecznie witam nowych Obserwatorów.

Udanej soboty!

Collage wykonany z materiałów Ikea.

9 komentarzy:

  1. juz załuję ,że ma szmat drogi do ikea:)))-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorwałam kiedyś sporo materiału z podobnym motywem, ale... do dziś nie znalazłam miejsca, w którym wyglądałby dobrze. Szukam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za przywitanie, juz nie czuje sie anonimowa a zobowiazana w milym tego slowa znaczeniu do pozostawienia komentarza.oczywiscie bardzo pozytywnego. interior design to moja cicha pasja a ze troche podrozowalam to moje style ciagle sie zmieniaja ale styl skandynawski zawsze pozostaje, taki aymut.
    gratuluje ciekawych postow i prosze o wiecej.
    hanorah

    OdpowiedzUsuń
  4. no proszę - Ikea nie zostaje w tyle...tyle, że nadal nie dotarła do Zachodniopomorskiego:P Bardzo lubię oglądać wnętrza z dodatkami w tym stylu, ale chyba nie mam dość odwagi, by dodać je u siebie...może w sypialni....

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny ten motyw, mam go na serwetkach i ostatnio użyłam go na pisankach

    OdpowiedzUsuń
  6. Qrko, Ikea w Gdańsku jest jedynym sklepem na całym naszym Pomorzu, więc mnóstwo kupujących przyjeżdża z okolicznych województw. Bardzo często też zza wschodniej granicy. Pozdrawiam serdecznie! Do jutra.

    Ja nowa milnova, nie dziwię się, że nadal szukasz odpowiedniego miejsca dla tego wzoru. Jest niełatwy w aranżacji. Jak dla mnie zbyt "przegadany". Widziałabym go ewentualnie w niewielkich dodatkach. Nigdy w postaci tapety na ścianie :). Pozdrawiam!

    Stella/honorah, witam Cię serdecznie! Bardzo dziękuję za miłe słowa. Będzie więcej! Zapraszam :)

    Aniu, no właśnie Ingvar Kamprad po macoszemu potraktował Pomorze lokalizując tu tylko jeden sklep :). Znajoma mieszkając w Szczecinie jeździła do Ikei za niemiecką granicę, bo było bliżej. Pozdrawiam!

    Jaga, Toile de Jouy na pisankach? Muszą wyglądać świetnie! Kiedy i gdzie będzie można je zobaczyć? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasieńko jak tylko zrobię sprzątanie w pracowni,,bo kiedy lakieruje pisanki to wszystko osiada na lakierze,Ostatnio musiałam troszkę szlifować i wszędzie mam kurz

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie Kasiu - odległością i czasem mam do ikei w Berlinie bliżej niż do tej w poznaniu - ale to i tak wyprawa na cały dzień...i ceny i asortyment w Berlinie nieco różny...

    OdpowiedzUsuń