piątek, 24 lutego 2012

JAKI MASZ WIDOK ZA OKNEM?

Kochamy otwarte przestrzenie za oknem i niczym nie zakłócony widok horyzontu. Niestety nie wszystkie mieszkania mogą pochwalić się tym luksusem. Nie pozostaje zatem nic innego jak uciec się do złudzeń optycznych. Proste, a jak działa!

 Zdjęcie: Studio Björn

 Źródło: Light Boys
Myślicie, że to kuchnia z niskim, panoramicznym oknem otwartym na morze? Nic bardziej mylnego! To panel świetlny LIGHTBOY LIGHTWALL® wykorzystujący wiodącą na świecie technologię LED. Do obudowy dobierasz wielkoformatową fotografię wykonaną przez najlepszych światowych fotografów. A wszystko to TUTAJ.

Źródło: Eric Klarenbeek
Kolejna dawka iluzji to propozycja Erica Klarenbeek'a, który zaprojektował zasłony zachowujące się jak panoramy 3D. Na czym to polega? Dzięki zastosowaniu dwóch warstw zasłon - jednej grubej z nadrukiem przedstawiającym holenderskie wydmy i drugiej, którą stanowi cienki woal z rysunkiem roślin i zwierząt - mamy wrażenie, że tuż za oknem rozpościera się pustynny step.

16 komentarzy:

  1. Super pomysly!! Milego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja przepraszam ale musze to napisać... bo przyszły mi na myśl te "piękne widoczki"leśne, górskie, tropikalne... na fototapetach :P

    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to ;) Ale jednak tu widać jakiś konkretny dotyk świadomości estetycznej ;)

      Usuń
  3. Genialne! :-)) Ten panel świetlny - bomba!
    Tez mi się przypomniały dawne fototapety hihihi
    Ale to na szczęście, jest bardzo od nich dalekie :-))
    Ściskam piątkowo

    OdpowiedzUsuń
  4. te zasłony to super pomysł:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś za późno wstałam i nie zdążyłam skomentować ;) Ciekawy pomysł, zarówno z tym ekranem LED jak i zasłonami. Czego to ludzie nie wymyślą :) Swoją drogą po pierwszym spojrzeniu myślałam, że ten ekran jest w łazience, a nie w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też najbardziej podobają się zasłony:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale pomysly. Ten "widok" na morze jest zjawiskowy.
    Ja lubie moj widok za oknem zwlaszcza wiosna i latem.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasieńko ja swojego widoku nie oddam za nic na świecie :)
    wiesz jaki mam :)
    ale jak dobrze że są tacy co mogą zmienić inne :)
    fajne naprawdę fajne
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zjawiskowe... ja "przez okno" mam parking osiedlowy i do tego mieszkam na parterze:)
    Klarenbeek pięknie sobie wykombinował z tymi zasłonkami, urzekły mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu:) Ale fajne pomysły:) Szczególnie jak ma się szare blokowisko za oknem albo inna fabrykę:) Zasłony bardzo fajne:)
    Pozdrawiam, wieje nadal u nas:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! robi wrażenie. "Przemawiają" do mnie te zasłony:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Syl, no właśnie, czego to ludzie nie wymyślą, prawda? :) Również życzę Ci miłego weekendu i gratuluję flohmarktowych łupów :)

    Aga, pozdrawiam Cię serdecznie i życzę udanego weekendu!

    Qrko, Klarenbeek dostał zlecenie na zaprojektowanie takich zasłon, żeby ukryć blok mieszkalny stojący naprzeciwko okna. Uważam, że zasłona spisuje się idealnie, chociaż na pewno pochłania dużo światła. No, ale to przecież sypialnia... :)

    Czarna Biedronko, no, właśnie, właśnie - ktoś tu po prostu zaspał! :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    jabloniee, witam na DB-blogu! Jutro pokażę wesoły gadżet - kubki, które można podpisać. Zapraszam!

    Atenko, z tych dwóch przedstawionych rozwiązań wybrałabym panel led. Może dlatego, że jest z fotografią morza, które tak uwielbiam.

    Moniczko, znam Twój widok. Jest rewelacyjny! Ja też nie oddałabym mojego :). Widzę całą panoramę Gdańska, a przy sprzyjających warunkach atmosferycznych również i morze. Ideał :)

    Agnieszko Arnold, jak do tej pory na DB-blogu jest więcej zwolenniczek zasłon niż panelu led :). Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    Aniu, oj wieje wieje :). Ale dzisiaj był kolejny dzień "jakby wiosny" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oaza, w takim razie witam na blogu kolejną fankę zasłon :). A myślałam, że to panel led zbierze peany zachwytów :). Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajrzałam na chwilkę i spędziłam u Ciebie mnóstwo czasu!
    Tyle rzeczy mnie tu zachwyciło! Lampy są po prostu bossskie, już pokazałam mężowi, niech wie, co go może czekać ;-)
    Te zasłony... można by mieć taką opcję zasłon wiosennych na czas przedłużającej się zimy... :-)
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. MeaArt, bardzo się cieszę, że odnalazłaś mój blog i Ciebie zainteresował. Masz rację, takie zasłony mogą pomóc w walce z zimową depresją :).
    Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń