niedziela, 26 lutego 2012

B.A.R. W SZTOKHOLMIE

Warto zapisać ten adres! Restaurację B.A.R. prowadzi ta sama ekipa kucharzy i restauratorów, która założyła Lux w Sztokholmie. Serwowane są tam ryby i owoce morza. Na uwagę zasługuje aranżacja wnętrz. Minimalizm i industrialny szyk przeplata się tu z klimatem paryskiego bistro. Zastosowano dość wąską gamę kolorystyczną: biel, czerń, kolor miętowy - charakterystyczny dla lat 50-tych i surowe drewno. Ściany w większości pokryte są białymi, szkliwionymi na wysoki połysk kafelkami i dużymi taflami lustra. Do tego czarne, przemysłowe oprawy oświetleniowe, czarne, gięte krzesła i voilà!






Zdjęcia: Restaurang Bar

13 komentarzy:

  1. ależ mi się zachciało pieczonego chlebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się, myślę, że jeżeli kiedyś tam podaję to zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no zapisałam!!!może kiedyś się wybiorę..

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wystrój! To musi być bardzo fajne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah pieknie i jasno, Kasiu ja mam swira na punkcie takich wielkich okien i jasnych pmoieszczen, no i nasza ulubiona mieta co?:-)))) mam nadzieje, ze sie udamy kiedys w koncu do Sztokholmu, wiec adres zapisuje sobie:-) Milej reszty niedzieli!

    Papapa

    OdpowiedzUsuń
  6. Syl, jutro rano pojawi się post o sprzęcie retro między innymi w kolorze miętowym. Myślę, że idealnie pasowałby do Twoich wnętrz :). Zapraszam serdecznie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu! Ale fajny! A te wieszaki z literkami... Po prostu, ojej.. Cudne!
    Serdeczności, zima wróciła dziś :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie! Tak będzie w moim nowym domu (kiedyś :)), beton, szarości, przemysłowe lampy - ale do tego trochę czerwieni i błękitu w kropki:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Aniu, wieszaczki też mi się podobają. Rzeczywiście zima powróciła na dobre - w tej chwili za oknem pada śnieg :/
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    Monika, trzymam kciuki, żeby było tak jak sobie wymarzyłaś :). Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje smaczki i smaki. Tak się składa, że uwielbiam wszystko co daje morze
    jak również atmosferę francuskiego bistro.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bea, miło mi, że zajrzałaś na DB-bloga. W takim razie lubimy podobne klimaty.
    Dzisiaj w Gdańsku mamy piękne, wiosenne słońce - idealna pogoda na spacer nad morzem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy ktoś wie gdzie takie wieszaki można kupić?

    OdpowiedzUsuń