poniedziałek, 23 stycznia 2012

Z GUZICZKIEM

Dzisiaj kilka przedmiotów, których dekorację stanowi po prostu guzik. Prosto, a jak efektownie!

Miłego dnia! 

Collage z materiałów Hay (Dania).

Zdjęcie Hay (Dania).

Zawsze uśmiechnięty fotel Rock wprawia mnie w dobry humor. W 2009 roku w konkursie Machina Design zdobył nagrodę w kategorii Meble. 
 Collage z materiałów BoConcept (Dania).

Collage z materiałów Bla Station (Szwecja).

Collage z materiałów Bla Station (Szwecja).

 Collage z materiałów Bla Station (Szwecja).

12 komentarzy:

  1. Efektownie i bardzo sympatycznie, bo mnie nie tylko fotel ale i guzik w meblu wprawia w dobry nastrój. Pozdrawiam poniedziałkowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta ostatnia kanapa. Kolory, kształt, pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, te uśmiechnięte krzesła są rewelacyjne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś sama sobie taką zrobię (poduchę na guziki oczywiście :):D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rock jest rewelacyjny! Kanapa-kaczuszka tuż pod nim równie wesoła:).
    Kasiu, nie wiem czy mail doszedł- poczta gazetowa coś kręci;/ i wysłałam z innego konta. Lampa to produkt firmy AY Illuminate.
    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bea, tak, tak, mail dzisiaj doszedł. Dziękuję! :) Postaram się w nocy odpisać. Zmykam. Pa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie poduszki, a raczej miałam, bo po ostatnich zmianach wylądowały w piwnicy:((raczej ze względu na kolor, nie guziki, bo te zdobienia guzikowe nadają fajny klimat...

    OdpowiedzUsuń
  8. Guziki kojarzą mi się z moją Babcią, która miała w metalowych pojemnikach setki pojedynczych guzików w najróżniejsze wzory i kolory lubiłam się im przyglądać :)to takie miłe wspomnienie z dzieciństwa. Fotel Rock wywołał na mojej buzi szeroki uśmiech a guziki na poszewkach zainspirowały mnie do przyszycia kilku na mojej ulubionej poduszce. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu:) Ale uśmiechnięty post dziś:) Fajnie, bo w Gdańsku buro i ponuro..
    Ta żółta kanapa rewelacyjna! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie się te guziki zawsze z masą okruchów kojarzą w kanapie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fotel Rock rządzi , fantastyczny projekt i wykonanie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Aga (Szewc...), Ola, Agnieszka, Lu, Al - dziewczyny bardzo Wam dziękuję za sympatyczne i ciekawe komentarze. Miłego dnia, a w zasadzie już późnego wieczoru :). Jutro materiał o szwedzkiej plombie i uspokajam, że nie będzie miał nic wspólnego ze stomatologią. Zapraszam!

    Karolina, widziałam Twoje dzisiejsze zdjęcia - super! Pozdrawiam.

    Kasiu, pojemniki z guzikami to również moje wspomnienia z dzieciństwa. Do dziś pamiętam kształty i kolory większości z tych guzików :). Pozdrawiam serdecznie!

    Aniu, w Gdańsku dzisiaj było szaro i brzydko. Słyszałam, że kolejne 2 tygodnie mają być mroźne. Hm... Macie jakieś konkretne miejsce w Skandynawii, do którego chcielibyście jechać? Wytyczacie wcześniej całą trasę, czy będzie spontan? :) No i samolot, czy prom? Jak pomyślę, że samolotem lot trwa ok. godzinę, a promem 10 to to nie zachęca. Poza tym cenowo też drożej raczej wychodzi. Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń