poniedziałek, 16 stycznia 2012

ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU DP-bloga


Jest to pierwszy konkurs, który ogłosiłam na moim blogu. Wierzcie, wybranie komentarza, który zostanie nagrodzony zabrało mi sporo czasu i było rzeczą niełatwą.

Na początku chciałam wszystkim bardzo serdecznie podziękować, że poświęciłyście czas i wzięłyście udział w zabawie. Dzięki temu odkryłam wiele ciekawych blogów. Zastosowanie tej formy konkursu pozwoliło mi poznać marzenia i oczekiwania moich Drogich Czytelniczek.

Wybrałam komentarz, którego autorką jest Aldona (wpis 04:52)

Serdecznie gratuluję!

Proszę o podanie na adres mailowy listy@dobreprojekty.com:
- imienia i nazwiska
- adresu (nazwa ulicy, numer domu, numer mieszkania, kod pocztowy, nazwa miejscowości)
- telefon
- adres mailowy


Bardzo dziękuję wszystkim uczestniczkom za zabawę!

Życzę Wam (i sobie też:)) spełnienia wszystkich noworocznych postanowień i dużo szczęścia w Nowym Roku! Zapraszam do wzięcia udziału w kolejnych konkursach, a na pewno takie jeszcze będą!

Zapraszam na jutrzejszy materiał pt. "Duńska willa w kolorze mięty".

6 komentarzy:

  1. ehhh a miałam nadzieję na motyla w galerii jaka mi się tworzy w głowie..
    Gratulacje dla Aldony!

    (z nutką zazdrości hehehe)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Kasiu za fajną zabawę i gratulację dla Zwyciężczyni:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hurrrrrrrrraaaaaaaaaaa!!!! Radośnie dziękuję za wyróżnienie :))) i za pierwszą nagrodę. Motyl to dla mnie naprawdę wyjątkowy symbol. Pięknie zaczynam więc rok :) za chwilę moje urodziny. Piekny prezent !!! Już wysyłam niezbędne informacje na wskazanego maila i gorąco trzymam kciuki za wytrawnie w noworocznych postanowieniach wszystkich uczestniczek konkursu. podobno zapisane marzenia stają się naszymi celami, więc niech tak będzie. Jeszcze raz dziekuję Hurrrrraaaaaaaaa...!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni,
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń