czwartek, 26 stycznia 2012

LETNI SUMMERHOUSE W ŚRODKU ZIMY

A dzisiaj będzie przewrotnie, bo w samym środku zimy zapraszam Was do jasnych i przestronnych wnętrz pięknego, letniego domu, który według mnie jest kwintesencją wakacyjnego azylu. Jak się Wam podoba?

Collage wykonany ze zdjęć Beach Studios.


We wnętrzach przeważają jasne kolory - biele, szarości, beże i zgaszona, ciepła zieleń, którą zastosowano głównie w dodatkach. Kuchnia jest prosta i oszczędna. Doświetla ją kilka dużych lamp od House Doctor.

Po otwarciu szerokich, dwuskrzydłowych drzwi zatraca się granica między wnętrzem a zewnętrzem domu. Wpada przez nie dużo światła słonecznego i ciepły wiatr. Można wtedy poczuć klimat wakacji.




Drewniana ławka tu w wersji z szufladami, a na niej miękkie siedzisko z tkaniny w stylu grain sack.


Zdjęcia pochodzą z Beach Studios.

Miłego dnia!

24 komentarze:

  1. Jest cudnie,aż mi się cieplej na sercu zrobiło- już mogłabym tam jechać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie:) Po raz pierwszy trafiłam tu wczoraj. Powyższe wnętrza podobają mi się jednak brakuje mi jakiegoś kolorystycznego dodatku - jest tak zimowo. Na wakacje? Chętnie:)
    Aha! Przez Panią zachorowałam na kaloszki!!!! No i niestety będę musiała się wyleczyć kupując je przy najbliższej wypłacie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszka - ja też :)

    Beatko, witam Cię serdecznie po raz pierwszy na DB-blogu! Na kaloszki ja także jestem chora :). Masz jakiś konkretny model na oku?
    Wkrótce na moim blogu ukaże się materiał o kolorze, z którym jakoś nie mogę się pogodzić, czyli różowym :). Zapraszam do zaglądania i komentowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. O to się nazywa miły początek dnia ;) Lubię szczególnie za stolarkę okienną i podłogi, nie do końca przemawia do mnie wszędobylskie "odrapanie" przedmiotów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    Coś mi tutaj za sterylnie nie czuję, że to wakacyjny dom potrzebowałabym ciut więcej koloru, za to podoba mi się jak są w domu duże tarasowe drzwi które po otwarciu sprawiają, że ma się wrażenie jakby się było na zewnątrz. Lubię takie proste niepozornie wyglądające z zewnątrz domki obite drewnem. Miłego czwartku w Gdańsku właśnie zaświeciło słońce ale pewnie na chwilę. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wnętrza, ta jasność i świeżość, a taki drewniany tarasik to moje marzenie, miejmy nadzieję zrealizuje je wkońcu jak wybudujemy domek na działce ogrodowej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nowa milnova, odrapanie przedmiotów do mnie też nie przemawia :). Pozdrawiam serdecznie!

    Kasiu, właśnie przez okno naszego biura wpada to zimowe słońce. Uwielbiam! :). Jak Piotruś? Mam nadzieję, że już lepiej. Pozdrawiam serdecznie!

    Gosha, chcieć to móc! Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. absolutnie mój klimat, uwielbiam takie wnętrza - z zaznaczeniem że na letnisko - super! ograniczyłabym tylko nieco ilość odrapanych mebli, no i ten taras .... :)))))
    a poza tym to super jest u Ciebie, postaram się wpadać częściej.
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu niebo błękitne , słonce świeci , na parapecie zaczynają kwitnąć hiacynty , przymrużyłam oczy i tak sobie pomyślałam, że mogłoby być już lato. Dziękuję Piotruś już lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, ja też już nie mogę doczekać się wiosny i lata. Uwielbiamy wtedy jeździć po pracy nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie koza i góry poukładanych szczapek to iście zimowa sceneria (wiem wiem latem też można palić ;) ) a odrapania to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Domek- baza (ten słuzy do sesji fotograficznych, więc nie widać w nim wielu składników prawdziwego domku letniskowego), można sobie według uznania go "ozdobić".
    Ława z szufladami, skrzynia przy wejściu, półki z desek konstrukcyjnych- ekstra! Odrapania polubiłam dzięki mojemu krzesło-fotelowi, szybko po pomalowaniu zrobiły mu się naturalne (z pomocą dzieciaków;/) przetarcia. Tu na skrzyni są akurat w sam raz, na ławie i szafeczce zbyt się rzucają w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć Kasiu:) Fajny domek:) W całości - i ławka super i okna i podłogi i nawet te "obdrapane" elementy:) Ale najbardziej super jest taras! Fajne jest też pokazane tu łóżko piętrowe:)
    Dzięki za odwiedziny u mnie - co do Kota:) i naszych wojaży to nie ma problemu, bowiem nasze Dzieciątka są już dorosłe, rzadko z nami wybierają się w podróże, więc zwykle ktoś w domu jest:) A jak się zdarza, że nie, to mamy przyjaciół weterynarzy "za płotem", którzy bardzo lubią Muffina..
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, bowiem białe!:) Poza tym kocham "plażowe" domki:) Niczym z filmu Lepiej późno, niż później. Dobrze, że z każdym postem wyszukujesz takie perełki:)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Już zamówiłam kaloszki:) Model SOFIERO BLACK są obecnie w promocji na pewnej stronie - jakby co podam bo nie chce tutaj uprawiać reklamy;) Za "normalną" cenę raczej bym ich nie kupiła. Różowy - hmmm wywołuje u mnie grymas na twarzy ale .... z chęcią zobaczę - zawsze można go przeflancować na jakiś inny - liczy się pomysł:)U mnie dziś - ok. 60 km od Gdańska minus 14.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny model i nie tak powszechny jak Huntersy. Beatko wysłałabyś mi linka na maila? W centrum też mróz. Pozdrawiam serdecznie!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie!!! Dziękuje za natchnienie!!! Huntersy są już "oklepane";)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, Beatko nowe zdjęcie. Miło Cię widzieć :).
    Dokładnie tak - Huntersy są "oklepane". ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie bomba. Absolutnie wszystko mi odpowiada, chociaż, chociaż :) nic nie przebije domu w południowej Szwecji, który przedstawiłaś w poście z 30 września 2011 :))) Tamten skradł moje serce :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym w te rejony kidyś pojechać. Moje plany na podróż na Bornholm. Cudna wyspa.
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  21. aaa, ta łazienka i kuchnia inte duże okna...idealnie...

    OdpowiedzUsuń
  22. witam!!!uwielbiam Pani bloga-czerpie z niego inspiracje!!!zachwycila mnie ta koza ze zdjec...probuje choc podobna gdzies dostrzec i nic....gdyby cos Pani wiedziala,gdzie mozna takie cudo kupic prosze dac znac!pozdrawiam serdecznie magda

    OdpowiedzUsuń
  23. ja chce taka koze!!!!!szukam bezskutecznie odkad ja zobaczylam na tych zdjeciach!!pozdrawiam!super blog!!!

    OdpowiedzUsuń