środa, 11 stycznia 2012

KATALOG GREENGATE - SUMMER 2012

Jest już nowy katalog GreenGate Summer 2012. Nowością jest kolekcja Dora, która zapewne przypadnie do gustu miłośnikom szarości, ale o niej jutro. Dzisiaj natomiast - wersja niebieska. Pomimo wrodzonej skłonności do prostoty udało mi się wśród romantycznej i niekiedy przestylizowanej oferty GreenGate wybrać coś dla siebie. Na zdjęciach nadmorskie, letnie klimaty, gdy tymczasem za oknem naszego biura leży śnieg. 

Have a nice day!

 Collage wykonany ze zdjęć GreenGate.

 Zdjęcie: GreenGate

 Zdjęcie plaży na Półwyspie Helskim.

10 komentarzy:

  1. Piękne, z pierwszego przygarnę od zaraz porcelankę w kropeczki, cudne,,wszystko do mojej kuchni

    OdpowiedzUsuń
  2. Greengate yeah!!! love it!! Twoj wybor Kasiu tez bardzo mi sie podoba!
    Pozdrawiam cieplusio

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie dwie ostatnie fotki rozmarzyłyyyy :) a za oknem szaro-buro, a ja mam kilka spraw w najbrzydszych urzędach w mieście... błee!

    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne cukierasy uwolbiane przeze mnie ... tylko jeszcze portfelik nie ten :)

    a i tak najpiękniesze twoje zdjęcie naszej plaży musze koniecznie w tym roku pojechac na hel ... nie bylam tam jakies 100 lat temu :)
    milutkiego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu piękna kolekcja! Ja lubię oglądać Green Gate, choć przyznam, że cenowo troszke odstraszają jednak:(
    Czeka w takim razie na szarości, bo to moje kolory:)

    Pozdrawiam
    ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjecie pokoju z widokiem na morze to poprostu bajka a z pierwszego zdjecia podoba mi sie poducha. Byle do lata :)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaga, ta w kropki wyglądałaby idealnie na Twojej białej, kuchennej półce :)

    Syl, dziękuję. Face lifting szafki a'la minty Smeg - rewelacja! Pozdrawiam gorąco!

    Olu, ojej chyba wiem, o których urzędach piszesz. Ale już wieczór i pewnie już po sprawie :)

    Nadiart, dziękuję za komentarz! Pozdrawiam serdecznie!

    Moniczko, to musisz koniecznie nadrobić zaległości :). Uwielbiamy tam jeździć, ale poza sezonem. Pozdrawiam gorąco!

    Aniu, GreenGate lubię chociaż przyznam, że niektóre ich produkty są too sweet to me :)

    Hej Kasiu! Dzisiaj słyszałam, że ferie mają być u nas zimowe. Hmmmm... Ja już nie chcę zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Kasiu,
    Lubię takie klimaty, tęsknię za morzem, więc miło jest zobaczyć cząstkę u Ciebie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :D Post absolutnie w moim guście. Jako fanka wzoru cebulowego i ceramiki Delft jestem bardzo wdzięczna za skierowanie mnie na nowe niebieskości!!!
    Pozdrawiam serdecznie!

    Ohh i to lato... doczekać się nie mogę :)))

    OdpowiedzUsuń