sobota, 14 stycznia 2012

GŁOSOWANIE ROZPOCZĘŁO SIĘ!

DOBRE PROJEKTY-BLOG bierze udział w ogólnopolskim konkursie na Blog Roku 2011.

Jeżeli podoba Ci się mój blog proszę wyślij SMS'a o treści H00296 na numer 7122 - znak 0 to cyfra zero. Koszt sms'a to 1,23 zł.
Potrzebny jest KAŻDY głos. Głosowanie potrwa do 19-tego stycznia. Z jednego numeru można wysłać tylko JEDNEGO sms'a.
Dochód z SMS'ów organizator przekaże na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych.

Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy zagłosowali już do tej pory!

11 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki ;)

    Lidia

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu uwielbiam Twojego bloga za to, że jest skarbnicą inspiracji:) Codziennie tu zaglądam i jestem wierną czytelniczką. I choć razem ze sobą konkurujemy to wysyłam SMS:D Powodzenia!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jey, dziękuję Ci bardzo za wysłanego sms'a. Ja nie zauważyłam, że Ty tez bierzesz udział w tym konkursie. Oczywiście masz moje pełne wsparcie! :). Wysłałam sms'a na Twoje konto. Również życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście mój głos też jest "za" (nawet dwa ;) :) Trzymam kciuki/aldona

    OdpowiedzUsuń
  5. Aldonko, wielkie dzięki! :)
    Nie wiedziałam, że jesteśmy koleżankami po fachu ;)
    Trzymam kciuki za Twojego bloga! Z miłą chęcią będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam więc jeszcze raz ;) Uwielbiam takie blogi jak Twój, ale wciąz odwagi mi brak ;) na mój własny...
    Moje głoosy więc całkowicie uzasadnione ;)... śmieszne bo jeszcze w niedzielę byłam w Gdańsku ;) Pozdrawiam z południa
    aldona

    OdpowiedzUsuń
  7. Aldona, ale numer :), gdyby ogłoszenie wyników było wcześniej mogłabym przekazać nagrodę z rąk do rąk :).
    Pozdrawiam serdecznie z północy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stałam na molo w Gdyni i tak intensywnie myślałam o Twoim Motylu i moich postanowieniach ;) ... i jest już prawie mój; siła sprawcza myśli?? Ostatnie postanowienie noworoczne - od dziś myślę o czym myślę ;)

    OdpowiedzUsuń